söndag 30 december 2007

Den där skänken

Ser ni den vackra skänken?
Den har jag önskat mig sen första gången jag såg den!
Jag och min sambo var på ett blomstercafé där de säljer så fina saker. Bla lite små möbler. Vi handlade en hel del den gången och då visade ägaren oss en katalog med den fina skänken i. Både jag och sambon tyckte att den var så fin!
Efter ett tag kom skänken till butiken och den är ännu finare i verkligheten!
Det är verkligen inte prio ett med den utgiften. Tyvärr ligger det vääääldigt långt ner på listan :(
Men jag tänker inte sluta drömma... den har ju inget hutlöst pris så....
Ja, ja. Jag ville bara visa er den. Visst är den fin?


Passar på att tipsa om stället som bilderna kommer ifrån. Hittade det via nätet.
http://www.countryhouse.nu/
Jag har aldrig varit där själv men ska absolut åka dit någon gång!

11 kommentarer:

me and alice sa...

HEJ!
Den skänken var verkligen underbar. Hoppas din önskan går i uppfyllelse.
Gott Nytt År...
Kram Susanne

Nostalgi och romantik sa...

Jag håller med dej! Den var verkligen jättefin...
Ett riktigt Gott Nytt År önskar jag dig!
Kram
Marie

MiaMaria sa...

Oj, vilken läckerbit denna skulle jag gärna också vilja ha....
Massor av underbara lådor....

Miamaria

junhe sa...

den skänken skulle jag vilja ha!!! och den ska stå i mitt sovrum. vart finns den & vad kostar den? ha det gott/ kram junhe

Nygammalt sa...

Skänken är jättefin!
Glömde jag säga att jag har 17,5 miljoner? *he he* så huset är nog mitt!

Gott Nytt År önskar jag dig!
Kram.

Ninis sa...

KIKAR IN OCH ÖNSKAR DIG ETT GOTT NYTT ÅR 2008!

Hoppas att din önskan går i uppfyllelse under 2008!

Granne med Selma sa...

Håller med dig - en helt underbar skänk! Och tusen tack för att du la in en länk till det där vackra huset! Tänka sig - att ha en kakelugn i badrummet! Jisses så vackert. Själv har vi 7 stycken... men ingen i badrummet... tänk att man aldrig är nöjd ;-)
Kram och gott nytt år!

Karna sa...

Har sett den skjenken i virkligheten jeg også, og den er lekker....håper den snart blir deres!
Ønsker deg en fin nyttårsfeiring, og et Riktig Godt Nytt År!

Fru A sa...

Riktigt underbar faktiskt!

"M" sa...

Ja den skänken vore inte dumt att ha...jättefin....kram

Vintage and romantica sa...

Vilken underbar sikt... Man blir ju som smör i kroppen... thithii..
Jag måste kika in på länken där...
Jätte mysigt ser det ut. Enormt härlig disk, många fack till många små ljuvliga saker...
Kram Caroline