fredag 18 januari 2008

ILVA och utmanad!

Vill tipsa er om att det går att shoppa online på ILVA nu! Jippi!!!



Bild från ILVA


Jag har blivit utmanad av Bonnies vita rum att berätta 7 sanningar om mig själv.

Here we go :

1. Jag är en "känslomänninska". Har nära till skratt, känner lätt empati för andra och kan bli riktigt förb...ad om jag blir arg!

2. Jag städar och plockar nästan hela tiden.

3. Jag har en förkärlek för dyra designerväskor och skor....

4. ...och självklart för vitt och inredning :)

5. Otålig är jag också! Startar jag ett projekt så vill jag att det ska vara klart nu!

6. Målinriktad.

7. Familjekär med allt vad det innebär! Mitt hem är min borg och jag försvarar min familj med näbbar och klor!

Jag tror att de flesta redan har fått den här utmaningen så jag väljer att lämna ordet fritt till den som vill!


Hoppas ni får en bra Fredag. Själv ska jag snart åka och arbeta.
Kram, kram!

13 kommentarer:

Bonnies vita rum sa...

Kul att läsa lite om dig!
Tackar!

Kram Bonnie

me and alice sa...

Kul att få veta lite om dig. Jag känner igen mig i många av sakerna...
kram Susanne
Ha en skön kväll...

Hemma på Landet sa...

Härlig läsning. :-) Kramis

Anna-Lena sa...

Kan skriva under på den listan!.. :) kul att läsa! Fint från ILVA!

Vita tankar sa...

Tack för kommentar hos mig:)Rolgt att få veta lite om dig. Här har du en som också är otålig och vill att alla idéer skall förverkligas med en gång...de där väggorden har jag väntat otåligt på:)

Kram Linda

Nostalgi och romantik sa...

Kul att läsa lite sanningar om dig... kännre igen mig i en del
Kram
Marie

Anita sa...

Moro å lese om deg!!
God helg! Klem fra meg!

birgi sa...

Nämen vad säger du? Webshoppa på Ilva? ruuuuusar diiit!
Tack för tipset!
:-)
/B
www.lyckligagatans.blogg.se

SKATAN sa...

Trevlig helg : )

/Skatan - som aldrig har besökt Ilva men som lär göra det nu...

Vintage and romantica sa...

Hej!
Jag skulle vilja besöka Ilva. Men det ligger liksom lite långt ner i landet... Men när jag är på väg till Danmark nästa gång så kommer jag att rulla förbi där! När man är där tycker man om sakerna lika mycket då....
Kram ---<--@ Caroline

shopholicmamman sa...

Tack för en mycket snygg och inspirerand blogg!

MiaMaria sa...

Kul att ta del av dina sanningar...

Lycka till!
Miamaria

Anna funderar sa...

Jag hittade in här och vill säga hej:) Trevlig blogg med underhållande läsning, kika gärna in hos mig och min hund!