torsdag 17 januari 2008

Presenter

Jag har en underbar vän som heter Jessica.

Hon brukar skämma bort mig med presenter ibland och igår gjorde hon det igen!

Titta så fina saker jag fick!




Nu ska jag placera ut allt fint och då vet ni ju hur det brukar gå till :)

Flytta lite hit och flytta lite dit ....

Den stora brickan får nu stå på köksbordet. På den ställde jag mina salt- och pepparkar och glasunderläggen.


Ett hjärta hängde jag på vitrinskåpet i vardagsrummet. De andra två ska nog få hänga i köket och i sängkammaren.




Som om det inte vore nog med allt detta så fick jag en fin julduk också! Den är köpt på Rhodos!



Nu ska jag placera ut de andra sakerna också!

Här verkar det som om solen kikar fram :) Hoppas den gör det hos er också! Ha en bra dag!

Och tack snälla, goa Jessica!

9 kommentarer:

Kamomilla sa...

Vilken vän! Håll hårt i henne! :)

Inredningsgalen sa...

Super snällt, presenter är alltid varmt välkomna! Gillar krukorna i zink, gillar allt i zink!

Anita sa...

Såå masse fine ting!! Utrolig snill venninne du har!
Ha en flott dag videre!

"M" sa...

Vilken underbar vän...tänk om nån kom med så fina saker till en...kram

Lilla Blanka sa...

Vilken gullig vän och vilka söta presenter hon hade med sig till dig!
Kram
Mia

Hanna - Den vita skolan sa...

De va ingen dålig vän det vill jag lova...Vilka jättefina presenter.
Passar ju perfekt i ditt härliga hem.
ha de gott
kramkram

Lottaspace sa...

Vilken snäll och söt vän du har!
Tack för brödburkskommentaren, ja, jag gillar den hemskt mycket! Vi hade en sån där klassisk i trä förut, tänkte måla den, men den var egentligen alldeles för stor för vårt behov. Den här är perfekt! Har köpt den på en liten inredningsbutik i Pargas i Finland, så vet tyvärr inte var man kan få tag på den annat än där..

Jes/Vita villa vila sa...

Vilken fin vän! Jättefint.

Kram Jes

Millas hem sa...

Vilka fina saker! Helt i min smak,,
kompisarna oxå!
Kram Camilla