onsdag 16 januari 2008

Vår- / sommargardiner


Jag blir alltid lika sugen på nya gardiner efter jul.

Än så länge får mina vita gardiner sitta kvar. De är rätt tjocka och det passar ju bra så länge det är så kallt och grått ute.

Jag fick La Redoute katalogen idag och de hade en del fint. Jag såg en jättefin hissgardin som dock inte verkade vara till salu :(

Jag ska nog satsa på ett par nya hissgardiner till köket snart i alla fall.

De här två tycker jag är fina :







Tack all ni som kikar in här och lämnar så fina kommentarer trots att det varit lite skralt med inlägg.
Jag har jobbat rätt mycket sista tiden och då hinner man ju inte med särskilt mycket annat...
Men det ska bli bättring! :)
Kram på er!

Bilder från La Redoute

12 kommentarer:

Anna-Lena sa...

Hej! Följde din länk från ett svar du gett hos prinsessans.blogg.se och nu har jag läst igenom heeela din blogg på stört! Vilken helmysig blogg! Vad fint du har och vad kul att se allt fint du gör (älskar oxå ljust och vitt så...) :D

Ulli sa...

Jättefina gardiner! Vita gardiner är alltid snyggt!

Ha en forsatt bra kväll!
Kram Ulli

Birgitta sa...

Vilka jättefina gardiner du har, inspirationsgardinerna är också snygga. Kram och ha det gott.

Ia sa...

Underbara gardiner! Likaså din blogg, så himla inspirerande.
kram ia

HannaH i Det stora grå huset sa...

Jag tycker att den gardinen som var allra högst upp på sidan var den bästa... Var det din? Superfin var den verkligen...
Ha det gott!
Kram

Peters projekt sa...

Hejsan och tack för besöket!

Såg precis att ni ju har en liten "Staffe" som just fyllt 2 år. GRATTIS i efterskott Pippi! Melvin sänder en nospuff ;)

Hade själv inte hund som liten men kan idag konstatera, att det är få saker som drabbat mitt hjärta som vår älskade Melvin! Hunden är verkligen människans bästa vän - alltid glad och närvarande.

Fortsatt lycka till med den vita inredningen kombinerad med hundhår och leksaker!

Peters projekt sa...

Slant väl lite där på tangenterna ;)

"Staffe" är väl egentligen American Staffordshire Bull Terrier?

Ja, ja bortse gärna från misstaget och ge Pippi (?) en Frolic från Melvin. Som dom säger i Norge: "Ha dééééé!"

Peter

"M" sa...

Vilka härliga gardiner, vita å vårligt fräscha...vill ha

Radhusdrömmar sa...

Jättefin sida du har!
Ja gardinerna var jättefina.
Tänkte precis att jag ska köpa nya till köket. Och den som är överst skulle nog passa fint.
Tack för tipset!

Kram Johanna

Inredningsgalen sa...

Håller nog med ang kommentaren på min blogg.
Du kan ju alltid sy något liknande, oftast blir det billigare. Superenkelt, har sytt många sådanna i mina dar!

me and alice sa...

Hej hej!
Vilka fina gardiner. Gillar speciellt den nedersta hissgardinen. Jättefina, dom måste jag ta en titt på sen.
ang. stolsöverdrag. Ja, jag ska nog brottas vidare med symaskinen ett tag till. Blir annars ganska dyrt när man ska köpa till 8 stolar.
kram susanne

M. sa...

Hi! That's funny: I bought also 'gardiner' from La Redoute and they are also lovely white linen/cotton with a romantic touch. So nice. I like very much the stuff they sell. So I would say: YOU have a good taste!! :D