onsdag 20 februari 2008

Himla

Tänkte tipsa om Himlas lagerbutik i Uppsala.
Det är just som det låter: Ett stort lager som är en butik :)
Dessutom med otroligt bra priser! Jag har fyndat en hel del. Bla fina linnedukar.

Uppdatering! Nu finns det även ett inlägg här där jag visar bilder från lagerbutiken!




De har allt ifrån dukar, kuddar och gardiner till porslin och tvålar!
Väl värt ett besök!



De har inte öppet varje dag och vecka men det finns öppettider på deras hemsida. Klicka på länken i början av inlägget så kommer du dit!

17 kommentarer:

Mamma Millan sa...

woow....så läckra vårbilder,,,härligt bli att inspireras från!!
Ha en härlig dag!!
♥Kram Millan♥

Karna sa...

Åhhh der skulle jeg ha vært, noe så gøy!!!

Viktoria sa...

Det var fina bilder...synd att man bor så långt ifrån!

Ha en fin dag!
Kram

Mamma Millan sa...

Tack för din så härliga kommentar...blir sååå glad så!

Kul att din dotter med gillar...
mina döttrar brukar med sitta med o kika när jag bloggar, tittar på allt fint!tillslut fick jag göra en egen blogg till stora tösen!!!

ha det jätte gott!!Kramisar!!!

Vita tankar sa...

Ja dit lär jag aldrig komma...tyvärr alldeles för långt borta :-(.

Det säljs dåligt med Himla produkter här där jag bor! Om någon vill starta butik här så är det ett tips!

Kram Linda

lottens vita och gröna sa...

tack för tipset, jag har hört talas om den. är den öppet tilfälligvis eller är den permanent? älska himlas grejjor! kram lotten

Hanna - Den vita skolan sa...

Tjusiga bilder må jag säga....man får faktiskt var ostylad om man är sjuk måste jag inflika åsså.
Förbannar mig själv här för att uppsala är sååå långt bort...affärer fylla av fynd är ju liksom helt min grej.
Ha de gott
kram

Annica sa...

Hade inte en aning om att den fanns så tack för tipset!

Kramkram

Karin Krut sa...

Ahaa.. ytterligare en orsak att åka till Uppsala alltså... Kanske kan man hitta någon försenad eller för tidig present ;)
Ha en skön kväll och krya på er!
Karm Karin

me and alice sa...

Tack för tipset om Himlas lagerförsäljning...
kram susanne

Snäckornas sjö sa...

Hallå på dig!

Har inte varit in här på ett tag, märker jag. Jag lägger in dig på länklistan så jag inte glömmer bort att titta in här (hojta till om det inte är ok!).

Härliga vårbilder du visar!!! Och måste berätta att en av vuxeneleverna jag har har jobbat på Himla i Uppsala...Jag ska ge henne högsta betyg så att jag får rabatt i affären ;-)... för hon ska nog jobba där igen! Allt är tillåtet i krig, kärlek och i inredningens värld ;-)

Ha det bäst!

Vägen till Drömhuset sa...

heej! ååh jag älskar också himlas sortiment. deras handdukar är underbara. är sugen på delar av deras porslin också. får se om det inhandlas något under våren. hur är det med magsjukan då?

Kram Sara

Jes/Vita villa vila sa...

Tackar för det tipset! HIMLA har så himla snygga saker ;)

Önskar dig en härlig kväll!
Jes

Vägen till Drömhuset sa...

Hej på dig! Vad skönt att eländet är borta!! jag blir helt utslagen när jag får kräksjukan. tar ett tag att repa sig, förstår inte hur du orkar slå bort en massa kakel och bredspackla när du precis blivit frisk. Imponerad! du måste ta hand om dig, säger sjuksköterskan i mig, haha!!!

Stora kramar Sara

MiaMaria sa...

Underbara bilder!
Och tack för tipset lite lågt men ändå....

Sov gott!
Miamaria

Mamma C sa...

Det var mysiga bilder. Nu vill man skynda på lite med våren. Bor en bit från dig tyvärr

perlan sa...

Tack för tipset.. men jag har tok långt dit.. Men jag kanske kan skicka min underbara kollega Nina som bor i Uppsala! haha
Fast.. hon hatar shopping, så det är nog ingen bra idé! haha
kram