tisdag 26 februari 2008

Ventilerar och förmedlar

Jag vill bara börja med att tacka alla för era fina kommentarer och vänliga ord!
Tack!

Vi har sorg och därför har jag uttryckt mig som jag har.....
På något sätt så ventileras lite här. Allt handlar ju inte bara om kuddar och möbler. En liten bit av mig finns ju också med i bloggen.


Idag har jag passerat den "magiska gränsen" 10 000 besökare. Jag får passa på att tacka er alla ännu en gång! Jag hoppas att jag lyckats förmedla det som jag ville från början. Min passion för inredning och det vita!

Bild från www.fotoakuten.se

19 kommentarer:

Jes/Vita villa vila sa...

Beklagar sorgen...!

Kände nästan på mig att det hade hänt något av dina ord att döma...

Ta hand om dig ♥

Kram Jes

ColonialEast sa...

Styrkekramar från mig!

me and alice sa...

Hej vännen!
Vad som än hänt så beklagar jag sorgen...
Var rädd om dig och jag hoppas du får det stöd du behöver...
Du vet att vi tänker på dig!
Många kramar Susanne

Marie sa...

Tänker på dig!

Ta hand om dig!
Kramar Marie

Mamma Millan sa...

Beklagar!!
Det som jag tycker är bra med bloggen, att man kan skriva om precis vad som helst...inget som säger att man bara behöver skriva om en sak ju.
Det är bra att dela med sig med alla goa bloggisar här...de brukar vara ett enormt stöd, och kunna muntra upp..sammt inspirera.
Så ha det så bra du kan!!

♥Kram Millan♥

Anna funderar sa...

Beklagar det som hänt, och jag hoppas att du finner tröst i sånt som är viktigt för dig. Jag menar inte att släta över och dölja, utan att kunna se de små vackra undren i tillvaron, som kan hjälpa en att bära bördan. Massa värme till dig!

MiaMaria sa...

Massor av kramar!!!!!!!!!

Vägen till Drömhuset sa...

hej gumman! jag förstod att något hänt. Jag beklagar av hela mitt hjärta. Det är klart att livet är mer än bara kuddar och lull-lull, om inte annat så vet man det efter att man lärt känna er bloggvänner litegrann, det finns ju en go tjej bakom bloggen stämningsfullt, som jag hoppas mår så bra hon kan. ta hand om varandra!!

tänker på dig!

lottens vita och gröna sa...

tänkte sist att det var nåt, oh gumman! beklagar sorgen! hoppas att du känner att vi finns här och värmer! varmastekramenjagkan lotten

Lantlivs Anna sa...

Jättekram från mig - jag känner verkligen för dig!!!

Ann-Catrin / finthemma sa...

Beklagar sorgen... ja ibland stannar världen upp"""
ha det så gott ni kan och ta hand om varandra.
Många kramar A-C

Jennyshemochharmoni sa...

Jag skickar en hel hög styrkekramar till dig! Sköt om dig! KRAM

Hemma på Landet sa...

Kram till dig, min gumma. Vill du skriva, så får du göra det, vet du.;-) Puss

Vita tankar sa...

Hej lilla vän! Jag beklagar sorgen, förstod i förra inlägget att det var något hemskt tråkigt som hänt. Ville kika in och "titta till" dig. Fortsätt att ventilera dina tankar, det är ett bra sätt att bearbeta svåra saker på. Det är viktigt att prata och här har du hur många lyssnare som helst.

Tänker på dig, kram!

Sockersött sa...

Beklagar. Det finns viktigare saker i livet än kuddar och möbler men man glömmer lätt det i denna bloggvärld. Ta hand om dig.

Kramar Kia

Hanna - Den vita skolan sa...

Beklagar sorgen. Det är sant att livet är mycket mer än möbler och renovering. Ta hand om dej vännen.
Ett steg i taget
Tusen kramar

SKATAN sa...

Kära nån! Jag ber att få beklaga det som har hänt. Skickar lite kraft till dig.

Stor kram.

/Skatan

perlan sa...

Men nej.. vad jobbigt med sorg där hemma. Beklagar verkligen.
Det är klart man ska kunna ventilera och få skriva av sig lite på sin blogg! :)
kram

Vägen till Drömhuset sa...

hej gumman!!!
vad skönt att du inte tog illa upp för att jag nämnde dig, var lite rädd för det. men jag har tänkt mycket på dig, så det var därför.

Ja nu är flytten nära. jag bara lääängtar efter att piffa med allt lull-lull, haha :)
Skulle kunna snabbspola packning och allt jobb det är med att flytta, men ändå.. det roliga kommer.

Vad glad jag blir att du finns kvar, du ger mig såå mycket inspiration. Kikar in till dig varje dag..

Vi ses snart igen, jag lovar.
Ta hand om dig så länge.

Stora kramar Sara