söndag 9 mars 2008

Högklassig hudvård!

Jag skulle lätt kunna försöka frälsa er alla med det här inlägget :) Men jag håller mig till att tipsa er. Ska försöka att inte bli för vild,haha.

Jag har använt hudvård från Clinique i några år nu.
Första gången jag testade var jag ute efter något riktigt bra. Min hud var inte den bästa efter alla hormonomställningar som graviditet och amning innebär.
Jag hade sett lite reklam från Clinique och tänkte att det verkar ju bra.
När jag frågade tjejen i kassan blev hon som förbytt! Hon hyllade dessa produkter som om det var ett mirakelmedel! Hon sa att hon själv använde de varje dag.
Bra försäljare där, tänkte väl jag :) Men eftersom jag redan bestämt mig så köpte jag ett resekit.
Sen var jag såld!!


Clinique´s produkter är allergitestade och parfymfria.
Man utgår från deras 3-stegs-serie och kan komplettera med andra produkter om man vill.
Jag måste säga att det här är de bästa hudvårdsprodukterna jag någonsin testat!
Så om du är på jakt efter något bra och inte har hittat rätt - testa!

Passar också på att tipsa om en e-butik där ni kan köpa Clinique (och alla andra märken du kan tänka dig) mycket billigare.
Butiken heter Strawberrynet och har fantastiska priser. De lovar dessutom alla skatt- och momskostnader tillbaka om det skulle bli några sådana.

18 kommentarer:

lottens vita och gröna sa...

tack för tipset! kram lotten

Kalkstenssommar sa...

Tack för tipset! Mina hudvårdsprodukter sjunger verkligen på sista refrängen. Skall gå in på den länken o kolla.

Kram L

MiaMaria sa...

Tack för tipset!

Ha´en skön vecka!
Miamaria

Yegane sa...

hej hej! Du kan vinna en IPOD på min blogg nu :)

www.yegane.blogg.se

Ha det super!

Moderncountry sa...

Ja jeg vet!!! De har bare fantastiske produkter og huden min har blitt så fin etter at jeg begynte med ansiktsvasken. Jeg også har hatt problemer etter at hormonene gikk helt omkull, men nå har huden blitt så ren og myk igjen. Deilig! Så jeg henger meg på og applauderer!

Takk forresten for besøk og hyggelig kommentar i min blogg!
Ha en herlig uke!
Aina x

Lin & Lavendel sa...

Tack för tipset..har inte hittat nån produkt som faller mig i smaken än...jag kanske skulle testa denna!
Kram.

Vägen till Drömhuset sa...

hej gumman!! Hur är det med dig??

har använt cliniques produkter förut men nu använder jag med formulations, har såå svårt att hitta bra hudvårdsgrejer.. kanske ska ge clinique en andra chans..

vilka fina bilder du visat i inläggen innan, skåpet från zandvort är superfint..

ps. har kollat runt efter er kran, men vart köpte ni eran??ds.

stor kram sara

Lilla Blanka sa...

Tack för tipset! Man (läs:jag) tror ju att "allt är samma sak" när det gäller hudvård, och att det inte finns mirakelkrämer...men kan faktiskt tänka mig att testa ett litet kit av Clinique..har hört mycket gott om det märket.
Kram
Mia

Hemma på Landet sa...

Jaha, då ska man kanske testa lite då. Kramis

Vägen till Drömhuset sa...

hej gumman!!
ååh jaha är den köpt där, då kanske man kan passa på.. hela köksinredningen hemma är från IKEA, då borde den passa!!

tack sååå mycket för tipset, det skulle hotta upp köket ytterligare.

stor kram sara

me and alice sa...

Hej!
Tackar för tipset. Har hattat runt o testat alla möjliga på senare tid men inte fastnat för något bra. Ska nog testa dessa...
kram Susanne

Jes/Vita villa vila sa...

Å tack för tipset om nätbutiken ☺ och visst har Clinique bra produkter!

Önskar dig en skön tisdag!
Kram Jes

Marie sa...

Tack för tipset!

Ha en bra dag!
Kram Marie

Inredningsgalen sa...

Har hört att de skall vara bra, men backar alltid över priset. På inrending kan man spendera hur mycket som helst, varför kan jag inte göra det när det gäller en hälsa och hud???

Mamma Millan sa...

God Kvällsingen!!!

tck för bar tips..ska tänka på när det är dags att fylla på!!
Ha en go kväll!!
~~♥ Mille Mamman ♥~~

Mamma C sa...

Tack för tipset. Får väl kanske prova när jag ska köpa ny grejer.
Mamma C

Broarne sa...

Hej
Jag har sån tur så jag har aldrig behövt använda någa speciella medle i ansiktet, det mesta funkar bara det är fuktkräm. Har kört med Coops blå-vita i flera år, helt perfekt.
Men du...var har du köpt den fina kranen till köket? Var det bra pris också? Vi är i akut behov av en kran i köket, den vi har är lik den du har med droppar/rinner och hotar att ramla bort när som helst...
mvh
Annmarie

Vägen till Drömhuset sa...

halli hallå!!

tack för alla fina ord om vårat kök, det värmer i hjärtat :) Matmöbeln räknar jag nog till vårat bästa köp, båda är lika nöjda med det!! Stort och plats för mycket folk. Det har saknats hos oss förut!!

Men det bästa är ändå att pyssla med blommor och göra hemtrevligt, flytta på saker och mysa lite..

tack för alla snälla ord, blir så rörd när du skriver att du saknat mig.. gulle dej!!

stor KRAM!!!!!!!!