måndag 24 mars 2008

Ledig

Nu är påskhelgen förbi men för mig har ledigheten precis startat. Har jobbat i stort sett hela påsken men nu har jag ledigt tills på lördag. Skönt!

Idag var svärföräldrarna, svägerska och svåger här. Svärmor bjöd alla på pizza och vi hade så trevligt. Vi var sammanlagt 8 personer och 3 bullmastiffer. Så mysigt!

Vi har blivit lovade en hel del superfina saker av mina svärföräldrar. Bla ett gammalt skåp. Jag längtar tills det står här hemma :) Kanske får det stå i hallen eller så får det bli hallen på övervåningen. Vi får se....... Ni får se sen.Såg att Ikea har fått in ljusrosa klädsel till Ektorp. Vet en liten tjej som skulle vilja ha en sån soffa.... :) Kanske får det plats en i det nya rummet sen.....

13 kommentarer:

Inredningsgalen sa...

Har en fåtölj i Eketorp, svart/vit randig. gillar att man kan köta lite nya klädslar till dem och piffa till det här hemma!!

lottens vita och gröna sa...

ektorp i rosa så fint, vi har soffan i vitt..kul att kunna byta!
vad härligt du verkar ha haft det ! kram lotten

Kamomilla sa...

Ja du, vilken tjej skulle inte vilja ha en sån soffa? ;)
Jag är bombsäker på att min bonustjej skulle svara ja på den frågan i alla fall!

Mamma C sa...

Det förstår jag om hon skulle vila ha. Skönt för dig med lite ledighet oxå.
Kram Mamma C

MiaMaria sa...

Det är ju så himla roligt med dessa avtagbara klädslar och att de finns i olika färger och mönster...kan det vara bättre....det får bli en Ektorp nästa gång.

HA´det s gott!
Miamaria

Design by E sa...

jaa visst är den söt, rosa soffan..ikea har väldigt mycket fint o till bra pris..jag har bara varit på Ilva 1g men eftersom de finns i sverige nu så får man ju åka ner till malmö o shoppa nån gång,,våren är ju bra att göra längre utflykter på..
blir säkert jättefint me ditt skåp..

Johanna sa...

Det är smart att man kan byta ut klädsen på dem. Sött med den rosa färgen!

snusilus o sannibus sa...

Hej!
Vilken söt soffa! Och visst är det praktiskt med ikea-sofforna som man kan byta klädsel på!
Ha en skön tisdag!
Kram, Susanne

Inredningstokig själ sa...

Ojdå, finns den i rosa....kan nog inte tänka mej det i vårt vardagsrum *fniss* men på rätta stället hos nån annan kan den vara hur mysig som helst!!

och angående pläden så tyckte nog svärmor att vi kan ha den tillsammans, den är inte bara Ivars *ler*(vilket betyder att han inte får ta den med den dan han flyttar hemifrån....HA HAA)

perlan sa...

Åh kära nån vilken karamell soffa! Har en tjej där hemma som hade blivit överlycklig för den kan jag lova!! :)
kram

Spets och snor sa...

Jaså är hon lika ivrig som mig? Vilken karamell att ha i ett flickrum - mums! kram Helena

Marie sa...

Den soffan hade min 4-åring älskat, hihi. Rosa är den absoluta favoritfärgen!

Ha en trevlig kväll!
Kram Marie

shopaholicmamman.blogg.se sa...

åhh va fin=) min lilla fannie skulle älska den.. kramis T