lördag 22 mars 2008

Påskafton

Idag vill jag bara önska er alla en riktigt Glad Påsk!


24 kommentarer:

Mitt liv - Mina drömmar sa...

vilka härligt söta ägg!

Glad påsk på dig du!
Kram Annica

Helena på ROOM & serve sa...

Glad Påsk önskar jag dig i denna kyliga helg!

Vita tankar sa...

__♥♥_♥♥
_♥♥___♥♥
_♥♥___♥♥_________♥♥♥♥
_♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥
_♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥
__♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥
___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥
____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥
____♥♥___♥♥__♥♥
___♥___________♥
__♥_____________♥
_♥____♥_____♥____♥
_♥_______o_______♥
_♥_____=___=_____♥
___♥_____W_____♥
_____♥________♥
_______♥♥♥♥♥♥
~~~*GLAD PÅSK*~~~

Mamma C sa...

Viken vacker bild. Jag önskar dig det sammma.
Kram Mamma C

Lantlivs Anna sa...

Vilket fint påskris du bjuder på! Glaaaaaad Påsk!

Pikiteniang Swefil sa...

Gud! vad fina små påsk ägg du har! Underbar gul...

Vill ha såna med!

Glad Påsk helg på dig och familjen.

Kom och hälsa hos mig även om min blog är en vecka gammal.

Här är adressen:
http://richiesliv.blogg.se

kram,
//chie

lottens vita och gröna sa...

oh en alldeles underbar påskbild! varmpåskkram lotten

Vägen till Drömhuset sa...

hej gumman!! vilka fina inlägg jag missat :) Dina karaffer är toppenfina, har kollat efter karaffer på loppisar de senaste gångerna, men igår så köpte jag fina glasflaskor från Lisbet Dahl som jag ska servera vatten ur på middagar (till vinet *ler*). Karafferna får vänta :) Vilket gulligt påskpynt din lilla kille gjort :) Kul att ha något barnen gjort hemma :)

Mässan var skitkul att gå på, hade velat gå hela helgen, men på söndagen kom jag o sambon överens att vi skulle nog åka trots allt.. massor med inspiration och idéer som man fick, men det var sååå mycket folk.. lite synd, för man kom knappt fram till vissa stånd.

Griffeltavlan kommer från Design &CountryHouse i Västerås, men jag kan kolla upp märke på den.. har faktiskt inte kollat det :) Gillar att den fyller fler funktioner än bara skrivplatta.. eftersom vi bara har en liten vägg i köket för just tavlan, handdukar med mera..

Du, det var tur att du norpade en godis, för nu är det så gott som slut ;)

stor påskkram Sara

Karna sa...

God påske til deg også, kos dere i disse siste fridagene!!

Inredningsbloggen sa...

Detsamma till dej!

Guldkorn i min vardag! sa...

Hejsan!
Så söta ägg, sågut som vita choklad-ägg nammmm..
glad Påsk!
Ulla-Bella

Zassi sa...

Åh vilka fina påkostade ägg!!

Nygammalt sa...

Vilken underbar bild!
Hoppas att du har haft det härligt nu i Påsk och att du får en bra fortsättning.
Kram.

Lilla Blanka sa...

Hej!
Oh wow vilken underbar bild..är det ditt påskris..fantastiskt fint!
Kram & ha en bra fortsättning på påsken!
Mia

Mamma Millan sa...

Hello...samma här...ser du redan fått min åskhare,,,men skickar den igen....var vita tankar som fick den fr mig!!

Såå..här kommer min påskhälsning!!

__♥♥_♥♥
_♥♥___♥♥
_♥♥___♥♥_________♥♥♥♥
_♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥
_♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥
__♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥
___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥
____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥
____♥♥___♥♥__♥♥
___♥___________♥
__♥_____________♥
_♥____♥_____♥____♥
_♥_______o_______♥
_♥_____=___=_____♥
___♥_____W_____♥
_____♥________♥
_______♥♥♥♥♥♥
~~~*GLAD PÅSK*~~~
Önskar Millan!!!!

Kram♥

Jenny sa...

Vilka söta ägg!
Hoppas din påskhelg varit mysig!
Kram
Jenny

Karna sa...

Nyt den siste fridagen, nå skal påsken ryddes bort her hos meg....

Kos deg!

Vita Änglar sa...

Hoppas att påsken var it bra och att det var bra väder. Jättefina påskäggisar du hade i riset:-)

Ha en underbar måndag

Guldkant På Livet sa...

Vilken vacker bild och söta påskägg! Mari.

Nygammalt sa...

Hoppas du får njuta av Påskens sista dag.
Kram.

Hwita Villan sa...

Vilken härlig påskbild - verkligen "stämningsfullt"!

Tack för kommentaren i min blogg! Roligt att du gillar layouten. Jag fuskade lite och hittade den på finalsense.com.

Ha en fortsatt bra dag!

Designe sa...

Hej! Får säga detsamma i efterskott! Ha en fortsatt fin dag! Själv jobbar jag imorgon men du kanske har tur och är ledig?! Kram :)

Vägen till Drömhuset sa...

hej gumman!! tack för dina fina ord på bloggen, blir alltid lika glad när du skriver :)

Det bästa med huset är ändå friheten (på gott o ont) så trädgården symboliserar den.. man kan gå ut när man vill, göra fina rabatter.. står på något sätt för livsgädje för mig :)!

Förvaringen är ständigt ett prblem hos alla tror jag, men man får ta det man har.. och som tur är så har vi ju källaren sen, ska förvara alla jackor där senare när vi är mer i ordning..

stor kram sara

Marie sa...

Vilka ljuvligt söta ägg!

Hoppas din påskhelg varit bra!

Ha en bra vecka!
Kram Marie