onsdag 16 april 2008

Utmanad!

Jag har blivit utmanad av Karin som har den mysiga bloggen I Villa Grå!
Utmaningen går ut på att berätta det senaste, bästa och sämsta man har köpt.
Rolig utmaning så den antar jag !

Senaste:
Lite smått och gott som fick följa med hem från Ikea igår. Bla ett par extra krokar till hallen.





Bästa:
Måste nog bli vårt nya golv som tyvärr inte blivit lagt än pga min sambos stackars tumme.....
Med tanke på att jag verkligen avskyr det golvet som vi har nu så vet jag att det nya golvet kommer att bli ett av de bästa köpen! Den som väntar på något gott......




Sämsta:

Måste vara alla onödiga köp av olika saker och kläder som aldrig blir använt. Jag har en tendens att tycka att en viss sak skulle vara sååå bra att ha och att den kan man ju inte klara sig utan. Kan tyvärr inte visa allt för då blir det en himla massa bilder, hihi.

Jag skickar utmaningen vidare till

Vägen Till Drömhuset

Lilla Blanka

White Navy Things

Om de nu vill förstås.....

Kan berätta att bilder på hallen är på gång. Väntar på att en hylla ska torka och sen kan jag nog fota lite :) Hoppas att ni alla har lika fint väder som vi idag så att ni kan njuta av solen!

Kram!

16 kommentarer:

Bonnies vita rum sa...

kul att höra vad folk har som sämsta o bästa..

Kram Bonnie

latara sa...

Härligt att du var så snabb och kul att du antog utmaningen! *impad*

De där krokarna från Ikea gillar jag jättemycket, de är riktigt fina. Svårt att tro att vissa saker kommer från Ikea, faktiskt. *gillar*

Har ni sol era lyllosar? Här skymtar den bara lite men det är SÅ kallt!

Kram!

Karin

Jennyshemochharmoni sa...

Alltid skoj att titta vad andra väljer i utmaningarna :) golvet ser superfint ut! Det kommer bli toppenbra! Fynden från IKEA ser superbra ut också :) Ha en skön onsdag! Stor KRAM till dig!!!

Gårdsromantik sa...

Mmen vilken härlig förändring det kommer att bli med golvet!
Tokigt att maken tumme inte vill;-)

Dom där onödiga köpen känner jag igen!

Kram Maud

faster atta sa...

Det nya golvet är jättefint, förstår att du är sugen på att få det färdigt!

Vita ljuva tankar sa...

Oj vad du var snabb med utmaningen. Roligt att se bästa/sämsta köp. Förstår att du väntar på golvet...det kommer ju att bli så bra!

Kram

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Härliga IKEA-grejjer!

Jag har även jag fått utmaningen av Karin men jag väntar med att avslöja mina sämsta och bästa köp till i morgon....

Kram Annica

MiaMaria sa...

Hej!

Kul att få se dina bästa och sämsta köp!

HA´det så gott!
Miamaria

lottens vita och gröna sa...

vilken rolig utmaning, kul att se!härliga saker från ikea och golvet kommer bli mumma! kram lotten

Mamma C sa...

Golvet kommer att bli jättefint det liila man såg. Nja, solen har lyst lite till och från här idag.
Kram mamma c

Lilla Blanka sa...

Hej vännen!
Kul utmaning, jag skall försöka klura ut 3 grejer jag med!
Dina var ju jättebra!
Kram
Mia

Lea sa...

Kul utmaning!
Känner igen det där med sämsta...
Ha det bra i solen!
/Lea

Millas Mirakel sa...

Vilken rolig utmaning ! Kul att både se och läsa dina svar.

kram!

country-dreams sa...

kul att hälsa på dig, kramis

Minikex-living sa...

krokarna skulle jag vilja ha. Vilket bra tips, tror nog jag skall köra dit när barnbidraget kommer :-)
DU har fint som vanligt
kraaaaam Malin

Evelinas hus sa...

Vad kul med nytt golv. Vasen från ikea är så söt.
Trevlig torsdag.
Kram Caroline