onsdag 30 april 2008

Valborg

Idag står det en hel del på schemat.
Två födelsedagsbarn ska firas varav den ena har 30-års-fest!
Barnen ska köras till farmor, en del inköp ska göras och jag måste bli FRISK!

Det är så himla typiskt... Jag blir alltid sjuk när det är något roligt :(
Men idag tänker jag trotsa det! Alvedon, alvedon och kanske det blir att vi får ta bilen..... Men hellre det än att missa allt....

Vår dotter kom in med en liten bukett med vitsippor. Underbart! Vitsippor är så fina!
Hoppas att ni får en bra Valborg!

8 kommentarer:

Nettan sa...

Hoppas du snart är pigg & kry igen =0)
Trevlig Valborg !
Kram Nettan

Mamma C sa...

Krya på dig och ha en trevlig valborg du oxå.
Kram mamma c

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Krya på dig!

Kram Annica

Gårdsromantik sa...

Ha en riktigt trevlig Helg du också!
Hoppas du blir bättre snart.

Kram Maud

Kamomilla sa...

Glad Valborg!!

Design by E sa...

krya på dig hoppas du ändå får en fin valborg!!

kram E

lottens vita och gröna sa...

krya på dig, lite roliga saker brukar pigga upp! ha en underbar valborgshelg! kram lotten

MiaMaria sa...

HeJ´j!

Krya på sig och ha det så gott denna helg!
Miamaria