tisdag 6 maj 2008

Tisdag

Idag startade jag ett projekt som blev större än vad jag trodde att det skulle bli.

Projekt utrensning.
Jag började med två skåp i köket som var fullproppade med.....allt!
Sen var det sonens leksaker. Allt trasigt och jobbigt småplock (ni vet, McDonalds saker osv) kastades. Meningen var att vi skulle hjälpas åt med det gick sisådär.... Jag satt på golvet i ett hav av leksaker medans sonen lekte med det mesta och dottern sjöng oavbrutet!
Men nu är det klart!


Ok, jag vet att jag är tokig som fotar en latte men kameran vill det......hmrm

Jag har mer att rensa men det får bli en annan dag.
Nu ska jag ta mig en stor latte och sätta mig ute innan det blir för kallt.
Hoppas ni har en bra kväll!

10 kommentarer:

lottens vita och gröna sa...

halloj istöket, elller dt är ju precis tvärtom nurå, det blir alltid kaos här med när jag ska städa, det lir värre ett tag till man kommer igång. men det är ju sån skön änsla efteråt ju! varmkram lotten

Jennyshemochharmoni sa...

Inte alls dumt med lite rensning. Det mår man så himla bra av! Du ger helt rätt som belönar dig med latten efter det jobbet :) KRAM!

Kamomilla sa...

Att rensa i röran är så skönt!!!
Latte låter inte helt fel ;)

Mamma C sa...

Sådana projekt att rensa skåp och lådor. Kan växa och bli jättestora projekt av till slut. Men när man ser botten på dom känner man sig rätt så nöjd.
Kram mamma c

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Hoppas du fick njuta av din latte:) Det var du värd efter slitet med utrensningen!

Kram Annica

Nygammalt sa...

Klart du förtjänar en rikgtigt stor latte!
Du har varit mycket duktig! =)

Kram.

Lilla Blanka sa...

Ja visst är det härligt att rensa ut..man blir liksom lugnare inombords på nåt sätt när man vet att det är ordning och rensat i skåp och sånt :)
Har snudd på magsår över allt skräp vi har på vinden sedan åratal tillbaks hu..*ryser*
Kram
Mia
Ps god latte :)

latara sa...

God morgon!

Här sveper jag med jämna mellanrum genom huset med svarta sopsäckar i högsta hugg! Det är så skönt efter att det är gjort, men ganska snart kryper en massa nya, oönskade saker fram igen... Var kommer allt ifrån?

Ha en riktigt bra dag!

Kram, Karin

Helena på ROOM&serve- inredning och design sa...

Vi bara jobbar och våra dammråttor har fått namn :)

me and alice sa...

Hi,hi..Känner igen mig! Helst börjar man i fler skåp och till slut är det kaos...
Kommer mycket väl i håg detta eviga plock med alla små leksaker. Den tiden är förbi här hemma. Nu är det mest strumpor, cd-skivor och mobiler och sånt som ligger o skräpar...
Hoppas du fick njuta av din kaffe latte. Det är du värd!
Kram /Susanne