lördag 3 maj 2008

Urban Living

Nu har Urban Living startat en e-shop!
Massor av vill-ha-saker att drömma om!
På min (dröm-) önskelista står:

Tolix stolar!!! Största drömmen nu! Bara sååå snyggt!! En iPAL. Skulle gärna få stå på köksbänken.....
Vipp! Ska man kasta sopor så kan man ju lika gärna göra det med stil :)

FilippaK muggar, Rörstrand. Dags att utöka samlingen!
Korbo korg! Hur snygg är inte den? Kan användas till det mesta! Alla bilder lånade från Urban Living

Idag såg det först grått och trist ut och på smhi´s sida lovade de inget bättre. Men vet ni vad? Nu kikar solen fram!! Jippi!
Ha en fin dag!

19 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Allt vill jag ju ha - synd att kassan är så skral just nu.

Idag skall jag på Sveriges största loppis!

Kram Maud

Mamma C sa...

Mycket fint visade du och drömma får man.
Ha en bra lördag du som har sol. Här lyser den med sin frånvaro.
Kram mamma c

Hemma på Landet sa...

Där fanns det en massa ja. Ska kolla lite mer noga.;-) Kramis gumman

latara sa...

Visst är det härligt att vädret blivit rätt hyfsat trots SMHI:s dystra väderkarta? Nu ska ännu fler rosbuskar och klematis ner i jorden och jag börjar bli helt förvirrad. Jag kan inte föreställa mig hur det kommer att se ut när allt är klart och har vuxit upp så tänk om jag planerar helt galet nu..? :-O Nåväl, det löser sig nog!

Ha det så bra!

Kram!

Karin

svartataket sa...

Åh jag kan tänka mej alla sakerna du visar...synd att det kostar bara...haha

Ann-Catrin / finthemma sa...

ja du tänk vad man f gå igång på fina saker.. du har verkligen näsa för det snygga du!!!
Hoppas du kan köpa något i allfall!!

Kram kram A-C

Snusilus o Sannibus sa...

Mycket fint du visar :) Tolixstolarna är snygga! Jag tycker mycket om Filippa Ks muggar men jag har inte hittat några som blivit favoriter än. Ha en skönt lördag!
Kram, Susanne

MiaMaria sa...

Hejsan!

Älskar din låt som dyker upp när man kommer till dig....man blir så glad........

Oj, så mycket vackert!

Må så gott!
Miamaria

Kamomilla sa...

Radion gillar jag... :)

Nilla sa...

(Jag gillar låten med Jason Mraz!)
Jag beställde nyligen på Urban Living. Det gick smidigt och fort!

Radhusdrömmar sa...

Vad mycket fint! Synd att allt kostar ganska så mycket...
Tack för tipset!

Ha en fortsatt bra helg!

Kram Johanna

Marie sa...

En massa fina saker, tolixstolarna är ju supersnygga!

Här har solen lyst med sin frånvaro hela dagen. Hoppas den tittar fram imorgon!

Kram Marie

Evelinas hus sa...

Där ska jag titta in. Tack för tipset.
Kram Caroline

Mamma med mera sa...

De har verkligen mycket fint på Urban Living. Kikade också runt där här om dagen. Tolixstolarna är hur fina som helst! Bra att du skrev en kommentar på min blogg så att jag hittade hit =) Ha en trevlig kväll! Kram Pernilla

Granne med Selma sa...

Vilken fin header du har på din blogg!
Jättevackert ljus. Hur har du fått till det?
/Sussie

lottens vita och gröna sa...

ojoj vet inte om jag törs gå in där, sånavillhasaker...
varmasteramen lotten

ColonialEast sa...

Bara snygga grejer du visar! Vipp, tolix - favoriter!!! KRAM!

Karna sa...

Kunne tenkt meg alt du viser her jeg...men må holde meg i skinnet, her er det hard prio for tiden...mye som skal kjøpes inn for å få ferdig, så jeg får kutte ned på dill dall....sukk

Her er solen kommet allerede, og da får vi bruke noen timer på hagen i dag også, ha en fin søndag!

Moderncountry sa...

Tolix stolene er bare såååå fine! Klart vi vil ha! :)) Fristerinnen..

Håper du får en solfyllt og deilig dag!
Klemmer fra meg