tisdag 1 juli 2008

Gratis-tips

Ett tips till er som bor i Stockholm eller inte allt för långt ifrån. Fint bord som bortskänkes. Titta här!

Nu har jag inte gjort något inlägg på ett par dagar. Det beror delvis på att jag har varit upptagen med en roller i högsta hugg! Dotterns rum har fått sig en omgång av vitfärgen :)
Det återstår en hel del "piff" och målning av möbler men ni kan nog få se lite snart.

Nu är det slutklämmen innan semestern! Bara tre arbetspass kvar!! Ska snart åka iväg och avverka ett av dem.
Ha en bra dag!

12 kommentarer:

latara sa...

"Jag bor ju i Stockholm", tänkte jag först men kom på att det är många år sedan nu :-) Är nog inte riktigt vaken idag. Var kommer det här jättelika sömnbehovet ifrån? Har det att göra med stigande ålder? :-O

Ja, vi hörs av! Det vore jättekul om vi kunde ses!

Kram, Karin

Ullis/Leva på landet sa...

Så du är också fullkladdad med målarfärg. Jag ska försöka bli klar med den varan idag. Jag tror i alla fall om du ska ge dig på taket att du ska ha kvistlack före. Nu svävar mannen lite på det när jag påpekar det. Men som sagt, det får bli som det blir där inne.
Nu ska jag fortsätta att måla.
Kram Ullis

Mamma med mera sa...

Ska bli spännande att se dotterns rum. Ha det så bra! kram Pernilla

Kamomilla sa...

Jag skrev en kommentar som for ut i cyberspace...
Anyway är det kul att kika in hos dig igen! Min semester är över för denna gång. Lite till har jag i augusti. men nu får du snart din efterlängtade semester!!

Karna sa...

Mye jobb å male et rom, men du verden så gøy det er etterpå når en starter å innrede...gleder meg til å se bilder.

Marres Hörna sa...

oh, synd att man bor i Göteborg! Typiskt! :-)

Ha en fin dag!

Kram!

hvorfor ikke... sa...

Så flink du er!!!
Ønsker deg god ferie med varme, late dager til å gjøre akkurat det man vil...
Smil Torunn

Nygammalt sa...

Ja den hade man kunnat piffat till.

Ska bli spännande och se hur du har gjort med dotterns rum.

Kram.

Snusilus o Sannibus sa...

Så fina tallrikar! Och så söta små skålar att ha rabarber i! Så himla gott ju! Kul att måla om också.
Ha en skön onsdag!
Kram, Susanne

Hem & Lyckas Mia sa...

Bor också i Göteborg typiskt nog. Finfina tallrikar du fått tag i i förra inlägget. kram!

Lantlivs Anna sa...

Ah, är rollern framme nu igen :) Du, det kommer nog i vanlig ordning bli kanon!!!

Hemma på Landet sa...

Vad du jobbar. Duktig flicka!:-)
Kramis