onsdag 13 augusti 2008

Error!

Eller ska jag skriva SOS???


Sent igår kväll satt jag vid datorn och plötsligt blir det strömavbrott. Inget mer med det kan man ju tycka.....Men något hände med datorn! Den gick inte att starta om!! Sen när jag väl fick ordning på det så var allt borta!! Alla bilder, filer......you name it.

Idag har det varit hit och dit med datorn och den var helt slut ett tag.
Nu har jag iaf fått igång den igen.


Men jag undrar en sak.

Är det bara jag som tycker att texten på min och alla andra bloggar ser annorlunda ut?

Det kan ju vara något med Blogger men eftersom det isf har inträffat samtidigt som vår dator kapitulerat så vet jag ju inte om det beror på datorn eller Blogger.
Ska tillägga att jag SOM TUR VAR hade gjort några säkerhetskopior på bilder så några av de allra viktigaste finns kvar på skivor. Det är ett råd jag ger alla idag! KOPIERA!

10 kommentarer:

Inspiration i vitt sa...

Hej hu hemska tanke vad hemskt om allt försvann för en på datorn.Vilken tur du ändå hade.
Jag kan inte se att texten är annorlunda.
Vilka underbart fina örngott du kom över, vilken hygglig kompis du har.
Kram/Ingela B.

Ullis/Leva på landet sa...

Vet inte om texten är annorlunda här inne. Himla otur du hade. Jag har mina bilder ligger i webbalbum (Picasa) som jag uppdaterar så fort jag lägger in bilder. Kanske dags att bränna ner lite bilder på skivor igen.

Kram Ullis

Hem och Lycka sa...

Usch för datorer som krånglar, riktigt trist men tur i oturen du hade!

Neeej, jag tycker inte din text är annorlunda.. kram!

Mamma C sa...

Det där lät inte roligt alls. Texten ser ut som vanligt genom min dator i allafall. Tur att du hade gjort några säkerhetskopior.
Kram Mamma C

Lilla huset på prärien sa...

Usch vad hemskt.... måste verkligen kopiera mina bilder och lägga över på CD. Tänker hela tiden att jag borde men det blir liksom inte av... snacka om man hade grämt sig!!!

Kram J

Ljuvligt Hemma sa...

Hände nästan samma sak hos oss... datorn var död & konstig i morse, men efter lite vila så gick den i gång igen :) Jag lovar att jag blev rädd, så idag blir det att spara allt viktigt. Kram kram

Lottaspace sa...

Ja, kopiera är viktigt! Har alla bilder kopierade jag med. För de går ju inte att ersätta!

Kram,Lotta

Ann-Catrin / finthemma sa...

Fy.. finns det något värre än när datorn krånglar.. men vilken tir du gjort säkerhetskopio i allfall!!

Vet du.. texten ser helt ok ut från min dator!!

Stor kram och hoppas det löser sig!!
KRAAAM A-C

Kamomilla sa...

Det är nog säkert bara din dator som gör texten annorlunda. Här ser det i alla fall helt vanligt ut.
Vi har en separat hårdskiva dit vi sparar viktiga saker som foton och sånt. Det lärde vi oss förra sommaren när datorn kraschade och allt försvann. Alla våra byggfoton från slutskedet... Du kan tro att det harmade!

MiaMaria sa...

Ops...så det kan gå...
Vilken tur att du sparat en hel del....borde nog göra så...

HA´det så gott!
MiaMaria