fredag 29 augusti 2008

Glada jag :)

Otroligt vad jag har blivit bortskämd ett par dagar nu! Både med trevliga händelser och presenter!


Igår gjorde jag något väldigt, väldigt roligt!
Jag var I Villa Grå och hälsade på!
Spännande värre och jag var ju lite nervös när jag åkte dit. Men den känslan försvann på en gång när jag fick träffa Karin och hennes man.
Otroligt trevliga och lättasamma människor som det var så lätt att prata med!!

När jag klev in i deras vackra hem fylldes jag direkt av den där "ÅH-känslan" :) Vilket ljus och så mycket vackra saker! Det är ju inte klokt hur fint folk kan ha det :)

Vi satt och pratade om allt möjligt (självklart mycket inredning också :) ) och tiden gick så fort!
Jag fick kika in i den blivande butiken och jag kan lova er att det kommer att bli sååå fint! Dit bara måste ni åka sen! Fick se några smakprov på vad som kommer att säljas och av det jag såg så antar jag att plånboken kommer att gapa tomt sen , haha.
Innan jag åkte hem åkte vi till Strömsbergs bruk som var så fint!
Jag kan ju pladdra på i evigheter om det här eftersom jag tycker att det är så roligt men jag får väl avrunda här, haha.

Måste bara visa vilken fin present jag fick! Tack snälla! Om ni visste hur glad jag är för den!
Titta här vilken uuunderbar bestickkorg!

Nu åkte de gamla silverbesticken fram i en rasande fart ska ni tro!

I första facket kan man ha servetter men just nu har jag lagt i teskedar.
Jag önskar att ni kunde se korgen i verkligheten! Den är så himla fin!

Jag sprang runt med korgen hit och dit igår för att hitta bästa platsen och nu har den hamnat här bredvid lyktan. Tyckte att de passade fint ihop :)



Tack snälla Karin för att jag fick komma och hälsa på dig och din fina familj!! Det måste snart göras om :)

Igår kväll kom min goa vän Jessica hit en sväng och hade en present med sig! Vad det var får ni se sen..... Ja, jag vet - helt galet så bortskämd jag blir!

Som om inte detta vore nog så har jag fått 2 utmärkelser till! (Börjar nästan skämmas.... hoppas inte "Jante" är här nu)

Den första fick jag av White Navy Things!

Och den andra av Hem och Lycka!


Tack så hemskt mycket! Jag rodnar :) Kan jag verkligen ha förtjänat alla dessa?

Jag skickar tillbaka dem till de två jag fick dem av och sen måste jag nog få fundera lite ......

Fredag och helgen står på tröskeln. Ska ni göra något roligt? Jag ska jobba så det blir inte mycket ledighet för mig. Får iaf sovmorgon imorgon och det är ju alltid något :) Kram på er!

9 kommentarer:

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Men åh vilka fina presenter du fått!!

Ja underbara Karin...henne har jag iofs aldrig träffat i verkliga livet men åh vilken härlig människa!!! Klockren inredning och underbar humor.

Dina nya awards är du självklart värd!!! Du ger så mycket inspiration och glädje!!!

Stora kramen
Annica

Inredningstokig själ sa...

Tack snälla du för utmärkelssen!! Det värmer hjärtat! Har själv svårt att välja favoritbloggar (fins så många fina favoriter) så att skicka utmärkelserna vidare brukar stanna hos mej *blink*

Vilken underbar besticklåda du fick, kan tänka mej hur glad du blev!!

Och grattis till ytterligare Awards som du fått *LER*!

Lilla huset på prärien sa...

Men så vacker bestickkorg! En sådan måste jag bara skaffa mig. Skulle verkligen behöva en för just nu har vi våra bestick lite svåråtkommligt... jag fick nämligen välja om jag ville ha kvar mina kökslådor eller om jag ville ha en diskmaskin... Jag valde det senare :)

Kram Jenny

Hemma på Landet sa...

Det var väldans...både presenter, hälsa-på-tur och utmärkelser.
Inte dåligt pärlan.:-)
Puss

latara sa...

Hej piiiiip! (Jag censurerar ditt namn :-))

Vilket gulligt inlägg du har gjort, vad glad jag blir! Du var en GLAD överraskning öht, lätt att tycka om *ler* Vi måste se till att ses snart igen!

Vi skulle hem till kompisar i kväll, på middag - trodde jag. Det hade blivit ett missförstånd, så de ska hit! Varmt välkomna, men attans vad stressigt det blev att komma på vad vi ska äta och fixa allt!! Dessutom ska jag städa, spackla mig och byta om :-O Vi får se hur det går :-)

Ha en riktigt trevlig helg, trots att du jobbar!

Kram, Karin

Nettan sa...

Men vilken tur-människa du é, presenter & utmärkelser samma dag, va kul !
Fin bestickkorgen va =0).
Trevlig Helg..
Kram, Nettan

Mamma C sa...

Vilken fin present du fick när du var och hälsade på. Grattis till dina utmärkelser oxå. Dom är du värda.
Kram mamma c

Snusilus o Sannibus sa...

Grattis till utmärkelserna!! :) Så fin bestickkorgen var, jättesnygg!

Verkar som om ni hade det härligt!

Kram o ha en fin helg!

Susanne

Ullis/Leva på landet sa...

Grattis till alla dina utmärkelser. Klart du ska ha dem som har en sådan mysig sida. Bestickkorgen var så fin, vill också ha en sådan. Vilken tur du har som hälsat på Karin. Hon har det ju så mysigt.

Ha en bra helg!
Kram Ullis