onsdag 27 augusti 2008

Nu ska det regna........utmärkelser :)

Igår fick jag två utmärkelser! En av Bland kuddar o busiga barn och en av Isabels värld.

Tack snälla ni! Så glad jag blev :)






Utmärkelsen får man skicka vidare till 7 stycken och det blir ju inte helt lätt eftersom det finns så många härliga och inspirerande bloggar!

De jag skickar vidare till (förutom att jag skickar tillbaka två) är:

Modern Country

I Villa Grå

Jennys hem och harmoni

Harmoniskt vitt

Something White

Karnas Hus

I Lilla Kamomillas Villa

Och idag har jag fått ännu fler av Karin I Villa Grå! Tack! Jag måste ha varit extra snäll :) Hon skickar vidare 3 utmärkelser till 7 personer och jag tänkte att jag kan göra lika!




De jag skickar vidare till är:


Det stora grå huset

Fint hemma

Lilla Blanka

Hvítur Lakkrís

Me and Alice

Room and Serve

Perlan

Det blir allt från mig idag. Är så trött så att jag snart trillar av stolen!

Ha en bra kväll! Kram på er!

22 kommentarer:

Lilla huset på prärien sa...

Oj, oj oj!! Vad många utmärkelser på en gång. Det måste kännas som att få en Oscar! Inte för att jag fått någon Oscar någon gång så jag vet inte... men jag vet att man blir hemskt stolt och glad för utmärkelsen i alla fall. Stort grattis till dig! Du är värd varenda en!

Kram Jenny

Ann-Catrin / finthemma sa...

men snälla... Stort grattis TILL DIG!!
Det är du så värd.. ströck på dig och känn dig stolt!!
För det gör jag av din fina till mig!!

kram kram A-C

Jennyshemochharmoni sa...

Stort GRATTIS till dina utmärkelser! Jag förstår varför du har fått dem!Tusen TACK att du ville ge mig en! Det värmer och jag blev superglad! Stor KRAM

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Härligt med utmärkelserna! Grattis grattis:)

Kram Annica

Under en vind sa...

Oj vad många du fått! Stort grattis till dem alla!

ha det gott, kram!

Hemma på Landet sa...

Grattis till alla utmärkelser!
Puss på dig!:-)

Gúa sa...

Grattis till alla dessa underbara awarder...*roligt*
Du är såååå värd dem!
Och Tack, tusen tack, att du tänkte på mig, jag blir alldeles varm i hjärteroten så himla GLAD..:)

Största kramen till dig hjärtat...innan du ramlar av stolen..;)

Villa Hemmet sa...

Grattis!

Roligt med utmärkelser. Bloggen är jättefin.

- Jenny

Something White sa...

Tusen TACK for this nice award which I received twice today: one from you and one from a South African lady. This appreciation makes me happy; so thank you very much! This week I'll celebrate the fact that so many people pass every day at Something White and seem to appreciate it. So you're invited to the party... :D
Greetings, Marjolijn

Mamma C sa...

Ha en bra kväll du med och grattis till dina utmärkelser som du fått.
Kram mamma c

Helena på ROOM and serve sa...

Tack snälla - jag blir väldigt glad och stolt. Tack för att du tänkte på mig.
Kramar
Helena

Hem och Lycka sa...

Jösses, här haglar det utmärkelser måste jag ju säga. Och så kommer jag med en till ;-) Titta hos mig så får du se! kram

Lilla Blanka sa...

Hej och ojojoj vad awarder..värsta award-regnet ju :) GRATTIS till varendaste en!

Och stort TACK för att du vill skicka en vidare till mig! *kram*

Ha en bra dag!
Mia

latara sa...

Heeej!

Superkul att du kom och hälsade på idag! I morgon hamnar söta blommorna med fina krukan i bloggen :-)

Hoppas att vi ses snart igen och att det blir shopping tills vi svimmar av utmattning och ekonomisk ruin i till exempel V-ås *ler*

Stor kram!

Karin

PS. Nu ska jag ner till pannrummet för att "kolla tumlaren" ;-) Tänk att vi satt på varsin sida av bordet och var präktiga innan vi kom på att vi "kollar tumlaren" båda två, ha ha!

Romantiska Hem sa...

Grattis! Du förtjänar dem verkligen! En stor kram till dig!
/Petra E
http://www.metrobloggen.se/romantiskahem

Lantlivs Anna sa...

Grattis, grattis till alla fina utmärkelser - du är helt klart värd dem rara du!

Mrs W sa...

Hit tror jag inte jag hittat tidigare... kommer tbx :-)

a home far away sa...

Grattis till alla dina awarder, dom är du sannerligen värd!

Jag hoppas att du får en superfin helg!

Kram Gunilla

My Lovely Things sa...

Grattis till alla fina utmärkelser!!
kram anna

Karna sa...

Tusen takk så snill du er!!!

Grattis med massevis av awarder til deg selv også...God helg!

Mrs M sa...

Fin blogg som har en härlig stämning i inläggen. Det gör sitt till! :)

Eikkala sa...

En fin blogg klart den ska belönas. Grattis till dina fina utmärkelser. Kram sari