fredag 15 augusti 2008

Utmanad

För ett tag sen fick jag en utmaning av Karin som jag inte har antagit än men idag kommer den :)

Onödiga saker att veta =)

Namn: Börjar på V...

Smeknamn: Inget nu men jag hade en del som barn (som det här tex).

Kön: Kvinna

Ögonfärg: Blå

Hur är ditt hår: Långt, ljusbrunt, vågigt.

Längd: Ca. 171 cm

Vikt: Jaa du, det kan variera om man säger så..... :)

Födelsedag: Oktober

Stjärntecken: Våg

Syskon: Två yngre bröder

Sjunger du i duschen: Nej

Om ja, vad: .......

Höger eller vänsterhänt: Höger

Civilstånd: Sambo

Vad söker du i ett förhållande: Trygghet, kärlek , passion, tillit

Har du varit otrogen: Nej

Har du bil: Ja (Än så länge en Audi men skulle ju vilja byta)

Vilken bil önskar du dig: Bmw 325 men det kan man ju glömma än så länge. Får bli en billigare stor bil som barn, hund och vuxna kan röja i :)


Favorit:

Film: Gillar Wallander och Beck filmerna.

Låt: Kan tyvärr inte välja. Jag är allätare iallafall...

Tv-serie: Svårt..... Gillar Prison Break och Sex in the city. Fast jag tittar inte på tv så mycket nu för tiden. Kanske blir mer nu till hösten och vintern.

Skådespelare: Persbrandt är ju inte så dålig han ;)

Skådespelerska: ???

Mat: Gillar kinamat

Lyckonummer: 7

Disneyfigur: ?

Färg: Kan det vara vit? Fast jag använder mycket svart på kläder iofs....


Vad tycker du bäst om:

Musik/Tv: Musik

Rosa/Orange: Rosa

Festa/Sitta hemma: Det beror på.....

Sommar/Vinter: Sommar

Dag/Natt: Dag

Tråkigt/Roligt: Roligt

Soluppgång/Solnedgång: Både och

Diamanter/Pärlor: Diamanter

Silver/Guld: Guld i smycken, silver i hemmet


Om mig som person:

Vilken skola går du i: Ingen

Har du tagit droger: Räknas alkohol och tobak?

Vilka personer gillar du mest och litar på till 100 %: Min familj, några nära vänner

När grät du senast: Några dagar sen

Varför: Sorg

Är du glad: Ja

Vilken sak kan du inte leva utan: Min Mulberry Bayswater ( om vi nu talar om en pryl) Får följa med på allt!

Har du badat naken ute: Som barn

Sover du med gosedjur: Det händer men då är det inte jag som har lagt dit dem :)

Har du några piercingar: Hål i öronen

Har du några tatueringar: Nej

Vad har du på dig just nu: Jeans, topp, kofta och rosa innetofflor från Ikea

Vilken låt lyssnar du på just nu: Ingen

Vad är det första du lägger märke till hos det motsatta könet: Det som är utmärkande för just den personen

Favoritsport: Är faktiskt inte särskilt sportintresserad.....

Vad gör dig glad: Stort och litet. Försöker att uppskatta det mesta i livet.

Har du kontaktlinser eller glasögon: Nej

Vilka är dina framtidsplaner: Förverkliga mina drömmar, stora som små.

Vilken är din värsta sjukdom hittills: Calici (Magsjukornas magsjuka!!! Du VET när du har det)

Vad är du mest rädd för: Att något hemskt ska hända de jag älskar

När känner du dig som vackrast: ?

Har du några husdjur: Ja en bullmastiff

Vad tycker du om det här testet: Lååångt

Jaha nu vet ni lite onödigt vetande om mig. Tyckte att film- frågorna var svårast eftersom jag inte är så insatt i det. Tittar gärna på film ibland men är värdelös på att komma ihåg namnen på filmerna. Ännu värre är det att komma ihåg namn på skådespelare!

Idag känner jag mig utvilad igen och snart ska jag iväg och jobba kväll.
Ni då vännner? Det är ju för sjutton FREDAG!!
Ha en bra dag!

10 kommentarer:

Kamomilla sa...

Åh vad jag skrattade åt det där härliga smeknamnet!!
Tack för att jag fick ta del av dethär. Det var skojig läsning!

Pethra på Design och Inredningsbloggen sa...

Jag är också våg. Vi ska visst vara esteternas esteter. Typ! ;-)

Marres Hörna sa...

Ditt hörnskåp var ju fint! Funderar på om det inte får bli vitt ändå... :-)

Kram och ha en fin helg!

"M" sa...

Oj här fick man reda på mycket....långt test....kul att läsa...

Granne med Selma sa...

Kul att veta lite om dig:-)
Kör lugnt på vägarna med din Audi:-)
Kram Sussie

My Lovely Things sa...

Det var kul att veta lite mer om dig!!
Ser att du visar ciffonjen längre ner..den ser ur trevlig ut..
ha det så bra..
kram anna

MY WHITE COTTAGE sa...

Kul läsning!!! Din Mulberry väska är ju bara såååååå grymt snygg!!! *vill också ha*

Ha en fortsatt bra helg!
Många kramar Jenny

Anonym sa...

Hihi. den utmaningen har jag också gjort. Skoj att läsa lite om personen bakom bloggen. Hoppas dina datakrångel löser sig snart! Kram Petra
www.metrobloggen.se/romantiskahem

Ullis/Leva på landet sa...

Visst är det långt. Har också gjort den. Kul att få veta lite mer om dig. Här vilar man upp sig.

Ha en skön helg!
Kram Ullis

MiaMaria sa...

Hej!

Då får jag önska dig en härlig helg!

Detta var ett långt test...kul att få ta del av...

MiaMaria