onsdag 17 september 2008

Bara ett litet tips....

Jag fick ett stort ljus från Ikea av min goa vän och måste bara tipsa er om det!
Det sprider en underbar doft av äpple och kanel i vårt hus.
Doften är inte för stark men det luktar ändå så pass mycket att det räcker med att ta av locket för att fylla rummet!

Om man tycker att det blir för mycket "jul-doft" så kan man ju alltid bunkra upp tills dess :)
Stort är det också så det räcker länge! Ljuset heter Tindra.

Nu när det är kyligt och mörkt om kvällarna så är just doftljus en sak som gör det sådär extra Stämningsfullt ;)

Som sagt, bara ett litet tips......

12 kommentarer:

Inredningsgalen sa...

Håller med, Ikeas doft ljus är faktiskt väldigt bra! Själv har jag apelsin och kanel just nu!

Hemma på Landet sa...

Hahahahhohoho...du är inte heller klok min sköna. Vi hamnar nog på samma undersökning.
Du är nog gravid och jag har väl någon annan åkomma. Eller ja, graviditet är ju ingen åkomma haha...

Nä, baka på nu så får vi se om bullarna smakar kiss och är gröna. Puss

belles choses sa...

Hello,

thank you for your warm welcome! I like your blog, so I put you on my blogroll without asking - I hope this is okay? I'm still not that familiar with the conventions here...
Regards, Angelika

Useful Art sa...

Åh så det var du som vann de fina handdukarna, grattis :)

Och doftljuset ska jag absolut spana in, tack för tipset :)

Lilla huset på prärien sa...

Bra tips! Jag måste verkligen åka till Ikea och fylla på ljusförråden :)

Kram J

junhe sa...

tack för tipset, ska till IKEA snart igen =9

ha dt gott/ kram junhe

Mrs W sa...

Vad härligt!! hamnar på min inköpslista

Ljuva ro sa...

Stämningsfullt, hihi! Jag ska nog ta mig en tur till Ikea under helgen!

Anonym sa...

Hej! Kika gärna in i min blogg och var med i mina tävlingar.

En tävling är om ett presentkort på SOUK för 1000kr där du bara behöver rösta på mig den hittar du här:

http://shehani.blogg.se/2008/september/souk-street-fashion-award.html#comment

En annan tävling är om en goodiebag med exklusiva priser som du hittar här:

http://shehani.blogg.se/2008/september/tavlingen-borjar-om.html#comment

Kram =)

Mamma C sa...

Låter gudomligt med denna lukt.
Kram mamma C

Anna sa...

http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.4517490

Läs mitt inlägg om 20-åriga Madde som fick lämna jordelivet i måndags efter sin kamp mot cancern. Läs gärna inlägget ( och skriv om det på din blogg )och hjälp till att bekämpa cancern.! Ingen kan göra allt men alla kan göra något!

"M" sa...

Visst är det härligt med doftljus, köpte en som hette gardenia sheet....helt ljuvlig doft...står och doftar i köket....mossbollar är inte svårt, köp oasisbollar och klä med mossa linda sen tråd...en tunn ståltråd typ....finns i pysselaffärer och trädgårdsbutiker....lycka till...