fredag 5 september 2008

Detaljer

Lite detaljbilder från ett skåp.....

Vårt "vackra" furutak kom med på bilden men det var spegeln jag ville visa :) Ramen är i tenn tror jag och någonstans har jag två mindre också....
En kruka som jag fick i present en gång i tiden.......under min beige-period :) Tycker att de rostiga ringarna är fina.

Vi har en riktig liten ögontjänare här i familjen! Vår hund..... Om jag gissar rätt så har hon lyckats få tag i den sista chokladbiten som låg på bordet igår kväll. Sen passade hon nog på att mumsa i sig den .....i vita soffan (hon vet mycket väl att hon inte får ligga där)! Jag kan ju inte veta till hundra procent men jag tycker att soffan visar starka bevis..... En bullmastiff dreglar ju en hel del när något är gott.......
Eftersom jag inte tog henne på bar gärning så kunde jag inte skälla på henne men jag muttrade lite när jag stod där med en blöt trasa och gnodde. Och när jag tittade på henne så sa hennes blick mer än 1000 ord.........:)

8 kommentarer:

Under en vind sa...

Vilka fina detaljbilder!!

Ha en skön helg!

Kram!

isabels värld sa...

Vilka vackra saker! Krukan var väldigt fin! Ha en trevlig helg! Kram Pernilla

Lilla huset på prärien sa...

*skrattar* ja, de är för söta de små djuren. Vår hund passar på att hoppa upp i vår säng och lägga sig så snart han har chansen. Nu har jag fått börja stänga sovrumsdörren när vi går hemmifrån. Inte så roligt med allt grus han drar upp...

Fina bilder du visar!

KramJenny

MiaMaria sa...

Hej!

Fina detaljer!!!!

Och lilla hunden förstod nog dina ord och tänker sig för en annan gång...fniss...

HA´det så gott dennah elg!
MiaMaria

Lockas lilla längtan sa...

Ha,ha ha jag vet precis hur det är, med hundar i soffan... Vi har vait tvungna att sätta upp en barngrind in till tv-rummet!
Fina blider , speciellt spegeln.

Kram Veronica

Villa Hemmet sa...

Hihi.
Vanish-fläckborttagning är min bästa vän :-D

kram

Karin Krut sa...

Jättefina detaljer :) Roligt med hunden.. eller inte.. hihi
Ha en skön helg
Kram Karin

My Lovely Things sa...

Ja jagsäger d¨det..Är det inte våra barn som smutsar ner så är det våra husdjur..

Fint du har det..

Trevlig kryddhylla du visar på inlägget nedan..

Ha det så bra..
kram anna