tisdag 30 september 2008

"Godmorgon"

I oktober har Ikeas nya badrumskollektion "Godmorgon" premiär.
I kollektionen ingår kommoder, handfat, blandare och spegelskåp.

Handfaten kommer att finnas i tolv olika modeller.

Snyggt och enkelt skåp med speglar även på sidorna. Dessutom är det speglar på insidan!

Vi som har ett litet badrum är i behov av bra förvaring.Här är en snygg kommod med flera fullt utdragbara lådor. Enkel och stilren. Kolla in det stora handfatet till!

Den här serien skulle jag kunna tänka mig den dagen vi får ett större badrum! Snyggt, modernt och stilrent i kontrast till det lantliga. Ett badrum ska vara rent och lätt att rengöra och den känslan får jag av de här bilderna :) Och det dubbla handfatet skulle var perfekt för oss som är 4 stycken i familjen!

9 kommentarer:

Lilla huset på prärien sa...

Jag som precis beställt handfat, skåp och spegelskåp... nu kanske jag ångrar mig... :(

Hmm... hoppas allt kommer ut snart så jag hinner titta på det. Mitt skulle ju faktiskt komma först den 22:a oktober ;)

Kram Jenny

Karna sa...

Ja takk sier bare jeg, får aldri nok kommoder eller hyller til alt jeg har...Dette var flott!

Ann-Catrin sa...

Tycket att Ikea är inne i en väddigt bra period.. mycket snyggt har det varit detta året tycker jag.. och deras priser är ju väldigt humana med!!

Kul du visar.. kanske det blir en sväng dit i helgen...

STor kram kära bloggvän
Ann-catrin

Designe sa...

Faktiskt lite läckert med rosa kakel även om jag inte skulle vilja ha det själv!:)
Vilka fina Filippa K-muggar du har oxå! Kram :)

Hem och Lycka sa...

Inte riktigt min stil, lite för modernt men ändå snyggt hos nån annan.. kram!

Wilda Stenlyckan sa...

Snyggt!! Härligt med ett stort handfat!

Kram

My Lovely Things sa...

Va fina de ser ut..
ikea har verkligne fina och prisvärda grejer..
det var länge sen jag var på IKEA..det får nog bli en tur dit snart..
ha det så bra..
kram anna

Ljuva ro sa...

Jättesnyggt! Jag visar vårt badrum på min blogg idag!

Roses & angels sa...

Hej! halkade in här när jag sökte efter en mall till min blogg där man kan ha sidoelement på båda sidor. SER att du har hittat en sån mall. :-( Fin blogg förresten, åh vilka fina och söta saker. Ska återkomma hit igen men måste hitta den där mallen så jag kan då min blogg som jag vill ha den! Kram Christa