torsdag 11 september 2008

Jag - en vinnare :)

Jippi! Jag har haft turen att vinna en tävling!
Det var hos Hallon och Blåbär jag som tävlade och vann det här fina armbandet!! Tack snälla "Mamma C"!
Titta så fint det är :)

Inslaget som en fin present också......


....och även den lilla påsen fick jag till :)


Tänk om man alltid fick så här rolig post!

På tal om presenter så blir det nog en del av den varan här imorgon. Då fyller nämligen vår lilla kille hela 5 år! Gissa om han längtar till kalaset :)

Nä nu ska jag hämta mina små troll från skola och dagis! Ha det gott!

15 kommentarer:

Anki sa...

Grattis till det fina armbandet!! // Anki

Inredningsgalen sa...

Alltid lika kul med vinster och presenter.
Stämplarna är köpta på Clas Ohlson!

Ljuvligt Hemma sa...

Vad kul... grattis!!! Kram kram.

Snusilus o Sannibus sa...

Grattis till armbandet!! :) Så fina blommorna var, vad är det för blomma? Kistan blev fin vit tycker jag! Och tack för grattiset!

Ha en fin fredag! :)

Kram Susanne

Vita ljuva tankar sa...

Grattis! Hon gör fantastiska armband! Härligt att få sådan post.

Kram

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Grattis till femåringen så här i fröskott!

Superfint armand du vunnit, grattis till vinsten!

Kram Annica

Snäckornas sjö sa...

Vilket vackert armband, så fin med sina höstiga färger!! Gratta sonen också!

Kram

Vardagstugg sa...

Grattis till vinsten, armbandet var jättefint!

Annelie

Karna sa...

Grattis, det var kjempe fint. Koselig med slike fine gaver i posten også, ikke bare regninger...

God helg!

Mamma C sa...

Kul att det passade och att du gillade det.
Kram Mamma C

rosenskära sa...

Jättevacker armband, speciellt mot din solbruna arm....

/Lena

Villa Hemmet sa...

Oj, vad fint! Grattis, grattis!

Lena Kristina sa...

Vilket fint armband. hon gör så fina smycken
ha en bra helg

Kram Lena
Grattis

Mrs W sa...

Grattis :-) Hoppas kalaset blir en succe :-)

Jennyshemochharmoni sa...

Vilken lycka att vinna! Stort GRATTIS! TACK också för din kommentar om vårt hem! Jag skickar en bamsekram till dig!!!:)