torsdag 25 september 2008

Kommer ni ihåg?

Hahahaha!

10 kommentarer:

Marias Kakburk sa...

:) Min humor på pricken:)!

Lilla huset på prärien sa...

Jaaaa!! Så himla kul :) *garvar*

Kram Jenny

milly Garden sa...

Fniss, ja jag tyckte väldigt mycket om solstollarna!


Kram Marina

Mamma C sa...

Solstollarna var riktigt kul och bra.
Kram Mamma C

Mrs W sa...

Ja jag gillade historien om spökena på vinden minns jag

Romantiska Hem sa...

Hihihi, ja så himmla kul! Ha en fin helg vännen! Kram Petra
www.metrobloggen.se/romantiskahem

Hem och Lycka sa...

Hihi, ja jösses, jag älskade Solstollarna! kram

Marias Kakburk sa...

GRATTIS GRATTIS, du vann bakformarna i min tävling :)

Gå in på bloggen, där finns min mailadress, skicka ett mail till mig med din adress så är ett paket på väg till dig inom kort:)!

Kram Kram:)!

Lilla huset på prärien sa...

Wey!! Gillar du också Infinite Mass!? Vad kul, inte så många som känner till dem faktiskt men jag gillar dem skarpt. Tuff musik utan att vara för skrikig o hård. Yes!

Nu kommer det bli så jag tänker på dig :) Stämningsfullt som gillar Infinite Mass! *skrattar*

Ha en skön kväll!

Kram Jenny

lottens vita och gröna sa...

ulla bella är verkligen en klassiker, min ungar har också sett den och det håller än! trevlig helg! varmkram lotten