söndag 21 september 2008

På toaletten

Har sett att det är flera som har sina toarullar i fina trådkorgar....

Själv har jag en gammal kockum-hink!


Har funderat på om jag också ska skaffa mig en fin trådkorg men det känns inte så roligt när toaletten inte är klar än. ... Vi har som två rum inne på toan och det ena rummet är kaklat men andra delen (som ni ser på bilderna) är fortfarande kvar. Ingen vacker syn kan jag säga :)
Vad då tycker ni inte att det är snyggt med rosa våtrumstapet? Hahaha.

Här skiner solen för fullt idag! Jag passar på att hänga ut tvätt, kratta lite och så..... Mysigt att bara vara ute i den friska höstluften!

22 kommentarer:

Nilla sa...

Men det där gillade jag ännu mer :) Inte så vanligt :)

Här har jag städat hela dagen, låter skönare med att hänga tvätt ute och kratta faktiskt.

Ha det bra!

Kram Nilla

|| p e r l a n sa...

Hade du inte sagt att den var rosa så tror jag ingen hade reagerat! :)
Coolt och förvara toarullarna i den häftiga hinken! :)
kram kram

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Superfint! En sådan där tvålskål vill jag ha!

Kram Annica

Maria sa...

Här har oxå solen varit framme. Man njuter sååå!
Det var läckert med hinken!
Kram Maria

Kamomilla sa...

Vad fint med din hink! jag har mina rullar i en sockerlåda. :)

Anna sa...

Så fint med toarullarna i hinken! Jag gillar Kockums emaljerade saker... har en hylla i köket med bara sånt! Sen visst är det fint med trådkorgar också!

Har beslutsångest ang stolen, svårt.

Kram Anna

Vitbalansen - Helena sa...

Det var jättesnyggt med rullarna i hinken! Och tvålbunken, hur fin är inte den?! Jag hade gärna velat ha en sådan. Men mitt badrum är av modellen "gå in och backa ut", så att få plats med några som helst dekorationer (förutom en liten korg som jag har hängt på elementet) är bara att glömma... Men men, det är världsligt och inget att klaga över egentligen.

Ha en bra start på veckan!

Kram från Helena

Gnistrande snö sa...

Hej, tack för din gulliga kommentar.
Så mysigt du verkar ha här i din blogg, här måste jag titta runt lite mer :-)
Gillar kockumshinken som förvaring, enkelt och fint. Vilken vacker psalmbok.

kram
Katarina

milla sa...

Åh tack så mycket, vad kul att höra! :o) Och vilken tur att du hittade till min blogg för då hittade ju jag till din, älskar inredningsbloggar! KRAM

Annas Vita Hjärtan sa...

Hej hopp!

Jätte fint med rullarna i hinken.

Vi ska också renovera vårt badrum. där är det lila tapet...finss Lilla toan är klar så det är ju skönt.

ha det bäst
Kram Anna

Dicksonska våningen sa...

Jag har ju en Kockum-skål typ... Kanske ska använda den. Men jag förstår att det inte är så roligt att piffa innan det man ska renovera är klart. Lever just nu i detta dagligen.
Kramar Annika

Levindas Värld sa...

Mm...jag har också en sunkig våtrumstapet på min toa, inte så mkt att göra åt när man bor i hyresrätt...suck!

Det var jättefint att ha toarullarna i en hink, jag gillar också när de ligger i en sån där fin trådkorg som du beskriver, jag har sett det nånstans :)

Ha det gott!

Nygammalt sa...

Smart förvaring du har gjort för rullarna. Gillar också Kockums saker och har några hinkar/kärl själv.

Såg inte heller att tapeten var rosa.
Kram.

Pia sa...

Vad smart med en hink eller en korg att ha toarullarna i, det har jag aldrig sett.

Jennica med vit inredning sa...

Tack så mkt! Kul att det är så många som gillar det :)
kram

Villa Hemmet sa...

Trådkorgarna är superfina, men jag gillar din hink också :D

- jenny

Mamma C sa...

Inte vanligt alls, har nog aldrig sett det förut. Men jag tyckte det var en mycket fiffig och bra plats att ha dom i.
Kram Mamma C

Lockas lilla längtan sa...

Jag tycker det var jättecharmigt att ha dom i hinken! Fortsätt med det =o)

kram Veroncia

Kristinas Hus sa...

Hejsan!
Åh va roligt att du tycker om min sida och bilderna jag lägger upp :) Det värmer något otroligt att du säger så!
Ja, hihi. Jag är så glad att jag hittade den matgruppen för att jag har varit ute efter just ett sånt hur länge som helst, och så fort jag fick syn på det nappade jag det! Haha.
Du har det verkligen jättefint hemma också!
Ha en bra dag!
Kramar /Kristinas Hus

Mrs W sa...

Jag tänkte heller inte på väggen innan du sa ngt :-)

Gårdsromantik sa...

Smart med hinken - jag har en ståendes i trädgården någonstans - sådär lagom rostig.

Kram Maud

a home far away sa...

Det gäller ju at hita och tänka på de lite mer ovanlig inredningsdetaljerna! Det har du lyckats bra med, tjejen:-

Hoppas att veckan har börjat bra!

Kram Gunilla i Singapore