torsdag 25 september 2008

Städa med gott samvete!

För sjätte året i rad driver Cancerfonden sin Rosa Bandet - kampanj. Kampanjen startar i Oktober och några som bidrar till kampanjen med produkter är Vileda och Wettex.

Snygga rosa produkter för städningen där upp till 10 kronor för varje såld produkt går till Rosa Bandet - kampanjen.
Jag kommer absolut att köpa de söta disktrasorna och ett rosa mopp-set skulle inte heller vara fel! Dessutom går en del av pengarna till ett gott ändamål!


Här kan du läsa mer om Rosa Bandet och se fler produkter. Och Här kan ni läsa mer om de fina städprodukterna.

8 kommentarer:

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Ajdå, jag skulle kanske inte lagt upp mitt inlägg om städning igår...*ler*

Klart man ska handla dessa saker när de går till en så god sak!!

Kram Annica

Flickan på landet sa...

Vilka underbara städprodukter :-)

En inredoholic sa...

Ville bara titta in o önska en trevlig helg.

Kram Jannice

C´est la vie sa...

Köpte precis Wettextrasorna i vår Willy-butik.
Tack för tipset!
Ha en härlig dag!
Lina
nätbutiken C´est la vie Home

Mrs W sa...

kommer köpas hem vid första anblicken :-)

Wilda Stenlyckan sa...

Hejsan!

Vilken bra sak du skriver om, om du tittar in hos mig så ser du att jag har inspirerats av ditt inlägg :-) Har även länkat till din sida, hoppas det var ok!

Kram

Tinna sa...

Tack för titten hos mig =)

Dessa städsakerna har jag inte sett i affären... det ska vi absolut köpa.

Fina små tips du har på din sida. Tvålkoppen hade varit roligt att ha.
Ha en fin kommande helg =)

Hem och Lycka sa...

Har inte heller sett dem men ska absolut köpa disktrasorna, tack för tipset! kram