onsdag 10 september 2008

Vackra buketter

Titta här så vackra blommor jag har fått!



Min vän J var snäll och körde mig till läkaren idag och efter att jag var klar där åkte vi till Ica för att köpa lite fika (blev fint rim där va? ). Där reade de ut de här vackra buketterna och J köpte två. Jag trodde ju att de var till henne.....Men sen gav hon dem till mig :) Snällt va?

Den ena buketten sitter i en golvvas och den andra ställde jag på chiffonjén!


Puh jag är sååå trött nu.... Soffan lockar!

Vad har ni gjort idag då? Hoppas ni har haft en bra dag :) Kram!

14 kommentarer:

Kamomilla sa...

Åh vad härligt att få blommor!!! Och fina blommor dessutom!

Jobb jobb jobb består dagarna av...

Nygammalt sa...

Vilken kanonvän du har som ställer upp så där och ger dig blommor!
Hoppas det gick bra hos läkaren också.

Kram.

Mrs W sa...

Härligt med blommor :-) Nu är det Heroes på tvn som lockar :-)

vitating sa...

Hej!
Första gången jag tittar in här tror jag, mysig blogg!Vilka fina blommar! Det är alltid härligt att få blommor!
Tack för titten!

Kram Maria

Lena Kristina sa...

Gladiolus är underbara blommor.

Såå fint i en golvvas, en sådan har inte jag, kanske något att önska sig

Kram Lena

Mamma C sa...

Så fina blommor du fick, så snällt av din vän. Jag har jobbat, varit hos svärfar,lagat mat ocg sett på idol. Nu ska jag gå och sussa.
Kram mamma C

lottens vita och gröna sa...

oh vilka ljuvliga buketter, gladiolus andas verkligen höst, och kräver stooora vaser! varmkram lotten

Guldkant På Livet sa...

Ngn kallade Gladeiolius för höstens tulapner, vilket det nog är, så älskvärda och vackra blommor! Och din spånkorg blev så fin i vitt! Mari.

Helena/room and serve sa...

Jag älskar verkligen blommor, tänk vad mycket det betyder!

Marres Hörna sa...

Dom där är tjusiga dom! :-)

Kram och ha en fin morgondag!

Viola sa...

GOD MORGON, HÄRLIGT ATT VILA TRÖTTA ÖGON PÅ FAVORITBLOMMORNA, HA EN BRA DAG, KRAM VIOLAN

Hem och Lycka sa...

Vad gulligt av henne, jättefina. Och vilken fin byrå du ställt den ena buketten på! kram

Les Cotrions sa...

Beautiful flowers! Kind friend you have!!!
Have a nice day!
Vale

Johanna sa...

Fick sådanna blommor på balen i sommras :D dom är underbart fina!