tisdag 16 september 2008

Vinst!

Jippi!
Jag har haft glädjen att vinna en tävling igen!
Det var Terese med den fina bloggen Hedvig och Jag som i samarbete med Svenska Inredningsbolaget lottade ut två gästhanddukar från Himla i valfria färger.
Och idag fick jag hem vinsten!

Fint inslagen med ett vackert snöre och dessutom en doftpåse som luktar så gott!



Jag valde två handdukar av modellen "Lina".



En i färgen "Café au lait"

Och en "Natural"

Den fina doftpåsen ställde jag på ramen i sängkammaren!

Tack snälla Terese och Svenska inredningsbolaget!! Gissa om jag är glad? :)

Idag har jag hittat en mall så att man kan få sidelement på båda sidor på bloggen. Men när jag ska klistra in koden så går det bara inte! Grrr....tålamod!
Vi får väl se hur det går. Om det är någon som har några tips så får ni gärna framföra dem!
Ha en bra dag!
Kram på er!

11 kommentarer:

Levindas Värld sa...

Men va roligt, grattis till vinsten!

Jättefina handdukar och härliga färger du valt :)

kram

Hem och Lycka sa...

Grattis, grattis! Härligt att vinna. Apropå din fråga om hur jag gör med bilderna från TV4 i mitt senaste inlägg - jag har fått äran att få ett presslogin, så som journalister har. Även till SVT. kram!

isabels värld sa...

Vad kul! Grattis till vinsten! Ha en trevlig kväll! Kram Pernilla

Villa Hemmet sa...

Grattis, grattis! Vad fina de är!

Ljuvlig ljusstake i inlägget under *avis* :-D

kram

Kamomilla sa...

Grattis! Alltid kul att vinna!

Nygammalt sa...

Grattis grattis! Jättefina handdukar! =)

Kan nog inte hjälpa dig med bloggen tyvärr.

Kram!

Mamma C sa...

Grattis till din fina vinst. Handdukarna såg jättefina ut.
Kram mamma C

Karna sa...

Grattis, og så fin gave også!! Nydelige farger!

Ljuvligt Hemma sa...

Vad kuuuul... stort grattis!!! Kram kram

Flickan på landet sa...

Grattis till vinsten!Alltid kul att få något på posten :-D

MY WHITE COTTAGE sa...

Åh, du blev den lyckliga vinnaren! Stort grattis!!! De är verkligen superfina!

Mitt brickbord kommer från Lantliv i Leksand. De har även en webshop där brickbordet finns att köpa! Gå på på www.lantlivinredning.se

Kram från Jenny