onsdag 8 oktober 2008

8 Oktober!

Så är "the big day" här. Hela 30 år fyllda, haha.

Möttes av blommor, champagne, presenter och kort imorse! Barnen hade slagit in presenterna och ritat så fint på pappret!
Jag smög upp i sängen igen och efter en stund kom barnen med presenterna och sjöng :)
Varsin chokladpralin hann vi mumsa i oss redan före frukost, fniss.

Lite suddig bild men....



Lite sovmorgon blev det också eftersom barnen inte är helt krya.... Båda har och har haft ont i magen :( Håll tummarna för att det stannar vid det bara!

Dagen blir nog rätt lugn trots allt. Mer firande blir det på lördag ist! Nu ska jag ta hand om mina små skruttar här och bara mysa en stund!

Ha en bra dag! Kram!

31 kommentarer:

Björk o Äng sa...

Åhåå...först att skriva en liten kommentar :) GRATTIS på din födelsedag! Hoppas att du får en myspysdag med massor av presenter och en smarrig tårta.

Jag är en flitig läsare av din blogg (sedan ganska långt tillbaka) även om jag nog aldrig skrivit någon kommentar, men kunde helt enkelt inte låta bli en dag som denna :)

Ha det fint!
kram
Camilla

S o F sa...

Jättegrattis på den STora dagen!!

Hipp hipp hurra!

Hoppas Din dag blir en fin dag!

Hemma på Landet sa...

Men vad mysigt du haft det. Ha en bra dag nu gumman och bamsekram från mig. Puss

Gardenlife sa...

Stort grattis på födelsedagen!
/Janne

latara sa...

GRATTIS GRATTIS GRATTIS!

Jag håller tummarna för att det magonda inte blir mer än magont, så att ni får fira lugnt idag och desto vildare på lördag!

Det är något visst med oss födda i oktober, eller hur? *skryter* Vi är liksom bäst, helt enkelt *spricker av självgodhet* ;-)

Det kommer att dröja lääänge innan det syns på dig att du passerat 30 *avis*

Ha en underbar dag!

KRAM!

Karin

Annas skattkammare sa...

Hej! Kikar in och säger grattis! Du och jag fyller år på samma dag. Ha en fortsatt bra dag! Kram /Anna

lena sa...

Grattis!
30år jag har nyss fyllt 40år.
Önskar dig en härlig dag. kram lena.

|| p e r l a n sa...

*busvisslar* *fanfarer* GRATTIS på din stora dag!!!
Hoppas du får en riktigt härliga och glad dag! :)
kram

Inredningstokig själ sa...

Ha den äran idag på din födelsedag, ha den äran kära du, ha den äran idag!!

Hmpr...ursäkta om stämman lät lite falsk men det är ju tanken som räknas! Grattis!

Radhusdrömmar sa...

GRATTIS!!!
Vad kul att få en sån uppvakning på morgonen :-)

Hoppas du får en bra dag!

Kram Johanna

Leamarlené sa...

Ja må hon leva.....uti hundrade år.
JÄTTE stort grattis.
Fira dagen med glädeje..kram, Marlene

Anonym sa...

GRRRRRAAAAAATTTIIIIISSSS!!!

Massor med hurrarop och konfetti från mig!!

Vilken underbar start på födelsedagen!

kram!
Susanne (Tidsmästarinnan, men det går inte att kommentera inloggad just nu!!)

Ljuva ro sa...

Hipp Hipp Hurra!!! Kul att fylla 30, min stora dag passerade i mars! Nu kan vi ställa oss till skaran mogna kvinnor!

Hem och Lycka sa...

Stort GRATTIS!!! Kram!

Nettan sa...

Men stort grattis på " 30~Årsdagen " & champange till frukost, inte illa !!

Ha en fin dag & ta hand om de sjuka små =0)
Kram Nettan

Kamomilla sa...

Grattis på födelsedagen! Nu börjar dina bästa år!!

Wilda Stenlyckan sa...

Grattis Grattis på din stora dag och välkommen till klubben, jag fyllde 30 år i maj och måste säga att jag känner mig fortfarande som en fjortis.. ;-) Vilken mysig morgon du fick!! Hoppas barnen kryar på sig och att du får en fortsatt trevlig födelsedag!!

Kram Sara

ruffa sa...

Grattis till de jämna! Önskar dig en massa lyckliga år framöver!

Satt faktsikt och tänkte i dag att det bara är ett par år tills man är 30... ho-ho, men just nu tycker jag det bara känns skönt att bli äldre:)

Må så gott och krya på er!
/ruffa :)

Lotta sa...

Grattis på födelsedagen,
visst är det härligt med tissel och tassel och skönsång på morgonen. Jag fyllde år igår och idag säger dottern....- mamma nu är det 364 dagar till du fyller år nästa gång...
Ha en fortsatt bra födelsedag.
kram Lotta

Lallis - liv och leverne sa...

Grattis på födelsedagen!
Kram Lallis

Lena Kristina sa...

Grattis på 30 årsdagen!!!!!

Hoppas du har njutit i stora lass idag

Kram Lena

Lockas lilla längtan sa...

GRATTIS!!!

Hoppas ni klarar er från magsjuka och sånt trist till helgen.

Kram Veronica

AnnaKarin sa...

Ha, det var det jag visste, 30 år! Stort GRATTIS - hoppas du fått dig en härlig dag!!!!

Marias Kakburk sa...

TACK snälla rara och ett stort GRATTIS på den stora dagen:)!

Kram Kram!

Dicksonska våningen sa...

Grattis! Hoppas att du har en mysig födelsedag!

Kram Annika

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Stort grattis på födelsedagen!

Ha en fortsatt skön dag:)

Kram Annica

Mamma C sa...

Ett riktigt stort grattis till födelsedagskvinnan. Ha en bra ag och kväll.
Kram mamma C

Marres Hörna sa...

Stooort Grattis!!! :-)
"hurra hurra hurra!!!!"

Hoppas du haft en fin dag!

Kram!!!

Design by E sa...

GRATTIS hoppas dagen blev som du önskat o att du fick mycket fint..vackra bilder..kram E

Snusilus o Sannibus sa...

Grattis!! :)

Hoppas att ni har haft en underbar dag trots att de inte är helt pigga.

Kram på er och krya på de små!

Susanne

Zizzi sa...

Grattis på födelsedagen! Hoppas du fick en fin födelsedag, vilket jag tror eftersom början var mysig.
Kram cissi