söndag 12 oktober 2008

Dagen efter....

Gårdagen och natten blev riktigt lyckad! Vilket party!!
Alla nära och kära samlade och på gott humör!

Eftersom vi skulle vara så många valde vi den enkla vägen.....papptalrikar och plastmuggar. Det tog emot ska ni veta men i efterhand så är jag helt nöjd med det beslutet! Så enkelt att bara kasta ist för att springa runt med en massa disk :) Men för att göra dukningen lite roligare valde jag att göra ett enkelt hösttema. Jag plockade några löv och satte fast på varje servett som jag virat in besticken i. Så enkelt och inte överdrivet mot de enkla papptalrikarna men ändå en färgklick.


På den här bilden har jag inte satt några blommor på bordet än och en del stolar saknas men ni får en aning om hur det såg ut......


Den här buketten är en av alla fina blommor jag fick och den passade så fint ihop med löven. Vasen den står i är bara sååå snygg och maffig! Ni ska få se den sen.

Alla hade gått ihop och samlat till en super fin present till mig! Helt otroligt! Jag är så lycklig!! Vad det är får ni veta imorgon ;)
Nu ska jag fortsätta att bara softa här. Man är ju lite seg om man säger så, haha.

Ha en bra kväll!

13 kommentarer:

Nilla sa...

Så fint det var! Och försenade gratulationer på födelsedagen :)

Lallis - liv och leverne sa...

MEN så fint:)
Och grattis efter. (fast jag tror att jag sa det i tid också. *s*)
KRAM

Kamomilla sa...

Vad roligt att det blev lyckat!! ibland är det nog så bra att satsa på enkelhet med plast och pappkärl istället för att kämpa med disken..
Nu blev man allt nyfiken på gåvan...

Nygammalt sa...

Vilken härlig fest! Klart man måste få ta den enkla vägen ibland...vill ju inte stå vid disken när man kan njuta av tid med sina nära och kära.

Kram.

Ann-Catrin sa...

Oh en sån härlig fest..och så vackert dukat.. det är alltid så att det enkladet är finast.. och engångsporslin är väldigt bra ibland

njut nu och ha det gott... spännande sen att se din present

kram'A-C

Mamma C sa...

Så enklelt men fint i din dukning. Buketten var jättefin. Ska bli spännande att se vad du fick för något.
Kram mamma C

♥ Fyra årstider sa...

Hej
Vad fint du har gkort som en riktig festsal.

Lycka till i min tävling.
Kram Lotta

Petra sa...

Vilken hösthärlig dukning!

Zizzi sa...

Vad fint och enkelt/elegant det blev med ett litet löv vid servetten! Nu är jag nyfiken på vad du fick!
Kram cissi

Ljuvligt Hemma sa...

Så fint du dukat :)

Snusilus o Sannibus sa...

Grattis i efterskott!!

Så mysigt ni verkar ha haft det, så fint det blev med löven på servetterna! Och visst är det smidigt med papperstallrikar! Så vacker bukett du fick och vad spännande det ska bli att se vad det var som du fick!

Kram o ha en fin start på veckan!

Susanne

Leamarlené sa...

Å..det är så kul med stora fester. Hoppas ni hade de jätte kul. Väntar med spänning på vad du fick i present av alla.
kram, Marlene

|| p e r l a n sa...

Härlig höstdukning! Hoppas festen var riktigt härlig och rolig!
kram