fredag 17 oktober 2008

Får man skryta lite?

Vår dotter har gjort en så fin ljusstake i skolan! Hon har knådat, drejat och skapat. Alldeles perfekt och fin i formen! Själv skulle jag aldrig få till det :)
Det kommer att brinna många ljus i den framöver!

Så här brukar Pippi sitta och titta ut. Man måste ju ha koll på allt som händer! Det finns ju ekorrar, fåglar, bilar osv som man kan missa annars!

Och när husse kommer hem så måste man se exakt när han kliver innanför dörren så att man kan rusa dit!

Jaha det här blev ett helt inlägg med skryt om familjemedlemmar :)

Men eftersom det blivit så populärt med den sk "skrytväggen" (vilket jag själv funderar skarpt på att göra) så kan det väl vara ok med ett "skrytinlägg"? Haha.
Ha en bra dag nu!
Kram!

11 kommentarer:

Dicksonska våningen sa...

Så fin ljusstake!
Vad duktiga familjemedlemmar du har. Så klart att man ska skryta lite ibland :)
Ha en trevlig helg!
Kram Annika

Hem och Lycka sa...

Absolut att man får skryta - jantelagen släng dig i väggen ;-)

Så söt vovve och ljusstaken var ju underbar.. kram

Snusilus o Sannibus sa...

Hej!

Så fina bilder :) Ljusstaken var jättefin! Haha "skrytvägg" har jag helt missat?! Hehe jag är inte så mkt för jantelagen kanske bör tilläggas :P

Kram o ha en underbar helg!

Susanne

Nygammalt sa...

Klart man måste få skryta! Din dotter är så duktig.¨

Kram.

Tina på Peppar och Vanilj sa...

Tack för att du ville tävla hos mig på Peppar och Vanilj! Tyvärr vann du ju inte denna gång, men jag önskar dig större lycka nästa gång! Håll ögonen på min blogg, snart blir det en ny tävling!

Trevlig helg!
Kram Tina

ps. vilken fin hund!!:D

Wilda Stenlyckan sa...

Säger som alla andra.. Klart man får skryta!! Du har en duktig dotter och en fin hund så du har all rätt att vara stolt!

Ha en trevlig helg!!

Kram Sara

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Klart man ska skryta över sina barns prestationer! Barnen är ju det käraste vi har och varje liten grej de gör är ju skrytmaterial...*fniss* Ja iallafall de positiva sakerna;)

Kram Annica

Mamma C sa...

Klart man måste få skryta lite. Den ljusstaken kan du sträcka på dig lite oxå för. Vilken duktig dotter ni har. Voven är söt oxå.
Kram mamma C
Ha en bra helg

Annika Christensen sa...

Det är inte skryt det är glädje över dina näraste. Gillar hundbilderna. Vi har två New Foundlands hundar som inte går att fota. Det blir bara svarta spöken.
Kul att hitta hit.
Ha det gott
Annika

Skatan sa...

Heja dottern :)

Det där är inte tvärenkelt att få till!

Trevlig helg.

/A.

Lallis - liv och leverne sa...

Vad duktig hon är, din dotter.)
Kram Lallis