måndag 20 oktober 2008

Inte bara en vas.....

Kommer ni ihåg att jag nämnde att jag fick en stor, vacker höstbukett i en maffig vas?
Vasen är alldeles för snygg för att ställa in i ett skåp när jag inte har några blommor! Så nu får den agera ljuslykta ist!
Vet inte om det syns riktigt på bilderna hur stor den är men nu har jag ställt i ett stort blockljus som bara når upp till hälften....

Snygg va?!




Missade "veckans bästa och sämsta" förra söndagen och även igår men jag kör en för veckan som gått idag ist :)

Bästa: Helt klart min nya kamera!! Min nya bästa vän :) Det är så roligt att testa sig fram! Dessutom har jag vunnit en tävling! Tjoho!
Sämsta: Förkylningen jag har åkt på. Håller tummarna för att det stannar vid det här och att inte familjen blir smittad!

Tack till alla er som kikar in här och bara tittar eller lämnar en liten kommentar! Ni förgyller mina dagar ska ni veta :)

14 kommentarer:

S o F sa...

Snygg vas/ljuslykta!

Jag tycker precis alla är förkylda runtomkring just nu.

Krya på dig!

|| p e r l a n sa...

Underbar, blev ju som en stormlykta nu istället! :)
kram

Marias Kakburk sa...

Tack:)

Har en kökslampa i fönstret so har samma typ av glas som din fina vas:)

Hem och Lycka sa...

Smart att utnyttja den som stormlykta istället! kram

Lallis - liv och leverne sa...

Smart att använda den på flera sätt! och vad snygg den är.
Kam Lallis

Tårtsmulan sa...

Så fin! Jag förstår att du inte vill ställa undan den och den blev ju jättefin som ljuslykta.

Usch låter inte kul och ha blivit förkyld. Krya på dig!

Kram!

Vägen till Drömhuset sa...

hejhej! vilken fin vas som kunde agera ljuslykta med. gillar när glaset ser sådär krackelerat nu, blir fint sken när ljuset är tänt då.

hur är det med kameran, fortfarande bästa vänner? är sååå avundsjuk. jag fotar med mobilkameran just nu pga att min kamera har lagt av *arrrgh*

stor kram sara

Kamomilla sa...

Jättefin när den är sådär krackelerad!

Mrs. b sa...

Snyggt! Jag är också på jakt efter nån form av ljusstake till blockljus, men har inte hittat nåt ännu.

Krya på dig!

MammaRebecca sa...

Hej vilken mysig blogg:)
Ja jag är på jakt efter en kamerna:) va har du för kamera då?
Ha en mysig kväll

Fredrik sa...

fin ljuslykta!

Junitjej sa...

Så kul att du är med i min tävling!!

Ljuvligt Hemma sa...

Verkligen en underbar vas :) Kram kram.

Wilda Stenlyckan sa...

Hej!

Vad smart du är!! Klart man ska utnyttja vackra saker och använda dem till saker de inte är tänkta till. Jättefint!!

Kram Sara

Ps. är avis på din kamera! ;-)