måndag 6 oktober 2008

Ålderskris? Jag?

Måndag och ny vecka igen.....

På onsdag smäller det! Då är man ingen ungdom längre, haha. Men jag har ingen kris iaf....sambon är nio år äldre så jag kan ju alltid tracka honom tillbaka :) Det är det som är det bästa - att jag alltid är yngst hur gammal jag än blir!
Lite kalas blir det så en del måste fixas i veckan.
Men först ska jag jobba tre pass......
Helst av allt skulle jag bara vilja släpa runt på min dammsugare hela dagarna, nu när jag äntligen har en som fungerar igen! Tror ni det är ok om jag tar med den till jobbet? Hahah :)

Idag räddade jag de sista av mammas klint. Jag satte dem i en liten värmeljushållre på ljusbrickan i köket. Inte klokt egentligen att de fortfarande blommar!



Dags att göra lite nytta innan jobbet.... Hoppas ni får en bra dag! Kram på er!

24 kommentarer:

isabels värld sa...

Jag vet inte hur gammal du är men man är inte äldre än vad man känner sig ;) Själv fyller jag 28varje år sen några år tillbaka. Tycker det känns lagom =)

Ha det så bra! kram Pernilla

isabels värld sa...

Grattis i förskott förresten =)

Lallis - liv och leverne sa...

Jag vet inte riktigt vad du fyller, men det är lite kul för jag skrev just om en bok som behandlar olika skeden i livet enl. Soren Kirkegaards tänkande och filosoferande:)

Ha en fin dag.
Kram Lallis

Ann-Catrin sa...

ja det där med ålder det är inte så mycket att göra åt... liksom bara att "gilla läget"!

sagolikt vacker blåklint.. fick en liten bukett av mamma igår.. tänk så fint det kan blomma än!!

Stort grattis i förskott!!

KRAAM
A-C

Hem och Lycka sa...

Vad fyller du? Eller det kanske avslöjas på onsdag..? ;-) Grattis i förskott! Kram

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Födelsedag på lut. Vad trevligt! SJälv gillar jag att fylla år, har inte haft någon åldersnoja än i mitt liv utan resonerar som så: jag är inte äldre än jag känner mig!

Grattis i förskott om jag nu inte hinner titta in:)

Kram Annica

Kamomilla sa...

Grattis! man är just så gammal som man känner sig...

lottens vita och gröna sa...

hallå vännen, är det kanske så att du fyller 0 som jag, allså inte 30 nåt längre, vilket fall passerar jag den 21 nov...det är lite läskigt faktiskt! du största grattis till vad du än fyller! varmkram lotten

Petra sa...

Vilken söt blomma!

AnnaKarin sa...

Grattis, grattis!! Åldersnoja förknippar jag med att fylla jämnt. Hm, undrar om du inte fyller 30?!

Mamma C sa...

Grattis i förskott, och man är inte äldre än man känner sig.
Kram mamma C

Designe sa...

Hmm...nu blir jag nyfiken på hur mycket du fyller egentligen! Grattis i förskott i alla fall!
Ha en bra vecka! Kram :)

Inspiration i vitt sa...

Grattis förstår att du fyller jämt, härligt att vara nio år yngre det skulle jag oxå gilla att vara.
Ja tänk att det finns blåklint nu, konstigt.
Kram på dig/Ingela.

Zizzi sa...

Grattis i förskott!!! Hoppas du får en mysig födelsedag imorgon.
Kram cissi

My Lovely Things sa...

grattis på födelsedagen..

Läste att du skaffade en ny dammsugare..vilken lycka..våran bra gick sönder förra julen..det var inte läge då att köpa en dyr variant..vi köpte en billig..fy va kass den va..vi hade den i ett halv år..sen så köpte vi en ny..åh vad det var fantastiskt..jag ville bara dammsuga..så jag förstår precis din känsla..
kram anna

Karna sa...

gratulerer med dagen på forskudd da, håper du får en fin dag!

Gardenlife sa...

Då passar jag väl på att säg förskottsgrattis!!
Vet ju inte vad du jobbar med... men ser framför mig hur du kommer insvepande på bankjobbet med sugaren i full karriär...; ))
/Janne

latara sa...

Snyyyyygg bricka! :-) Bra smak du har!

Aha, så även du är Våg? Här small det i morse, från och med nu är jag klok som en bok och kan titulera mig tant om jag så önskar ;-) På lördag är det F:s tur och han fick ett infall och ringde din mobil (tror jag det var) för att lura med er ut på lördag. Med så kort varsel lär vi inte bli många som åker ner till Uppsala och äter indiskt, men du och den åldrige mannen i ditt liv är VARMT välkomna om ni kan och har lust! F bjuder :-)

Kram på dig!

Karin

selene sa...

Första gången jag kikar in på din blogg! Vad fint du har det och grattis förresten. :)

Villa Hemmet sa...

Grattis i förskott!

Klart att dammsugaren får följa med på jobbet :D

kram

Lilla huset på prärien sa...

Stort grattis i förskott till dig - imorgon är den stora dagen :) Spännande ändå... alltid någonting kul som händer... ett paket, ett telefonsamtal eller någon som kommer förbi. Och så får man fika gott också!

Kram Jenny

Marias Kakburk sa...

:) hihi tack:)!

Hem och Lycka sa...

Du har nåt att hämta hos mig.. kram!

Snusilus o Sannibus sa...

Hej!

Så fint du har gjort det! :) Äh, man är bara så gammal som man känner sig! Hehe de flesta som gissar tror att jag ff är 23 :P

Ha en fin vecka och krya på dig!

Kram Susanne