torsdag 9 oktober 2008

Lite blandat idag....

Tack snälla ni för alla gratulationer! Ni är för goa :)
Ja nu vet ni iaf hur gammal jag är!

Gårdagen var riktigt lugn och skön. Firandet blir ju som sagt på lördag men lite firande blev det igår. Två väninnor kom hit med tårta och senare på kvällen färgade en av dem mitt hår samtidigt som jag smuttade på min champagne! Lyx :)

Kommer ni ihåg när jag talade om att vänta in den där rätta saken ist för att köpa första bästa?
Nu har vi fått tag i en sak som jag varit ute efter ett bra tag. Dessutom till ett bättre pris än vanligt! Vad det är? Det tänker jag inte avslöja än, hihi! Hoppas på att kunna visa det så snart som möjligt iaf!

Jag har fått en utmärkelse av Hem och Lycka! Tack snälla!
Jag blir alltid lika glad och förvånad över att någon tänkte på mig när jag får en utmärkelse! Jag ger den vidare till alla som kikar in här!

Nu ska jag fortsätta att städa här. Passar på att göra så mycket som möjligt innan lördag så behöver man inte stressa då! Ha det gott!

17 kommentarer:

Hemma på Landet sa...

Haha...du är allt bra en liten luring du med.:-)
Du talat väl om sedan?:-) Kramis

Lallis - liv och leverne sa...

Det är en väldigt bra grej.
Att stöka undan så man slipper senare när man vill kunna hinna med annat:)
DU; ha en riktigt fin dag.
Kram Lallis

Lilla huset på prärien sa...

Åh vad jag blev nyfiken nu på vad det är du har fått tag på för någonting :) Ja, ja... får väl hålla mig till tåls då... visa snart!

Har precis fått hem barnen från dagis nu så jag får väl ta och underhålla dem lite... 30 förresten - det är väl ingen ålder att snacka om?! Du är ju rena ungdomen *ler*. Jag också!

Kram Jenny

Sublim Design sa...

Ett stort GRATTIS på födelsedagen i efterskott!Låter som du haft en fin dag:)
Och grattis till awarden!
Må så gott.
/S

Guldkant På Livet sa...

Grattis till dig ungdom: ) Ett sånt festbord med skumpa och allt! Mari.

Marres Hörna sa...

Hoppas du får en fin helg! :-) Det var kalas då va?

Kram!

Marres Hörna sa...

Telepati! ;-)

Kramis!

Mamma C sa...

Nu blev man nyfiken ordentligt. Låter som det blev en toppendag ändå.
Kram mamma C

AnnaKarin sa...

Ännu en gång - GRATTIS!!!

Lilla Blanka sa...

Hej vännen och grattis i efterskott!

Haha jag vet inte om jag känner mig som nån pysseldrottning, men jag är nog rätt pysseltokig haha

♥ Kram vännen ♥
Mia

Romantiska Hem sa...

Grattis till din utmärkelse!!! Kram Petra

Gúa sa...

Hej min raring!
Och GRATTIS i efterskott!
åhhh, så härligt ung du är..:)
Och skumpa...mmm, så gott!

Det låter som din dag varit bra!
Grattis till utmärkelsen också, den är du så väl värd!

Största kramen till dig ljuva kvinna!
Må bäst...alltid!

Wilda Stenlyckan sa...

Grattis till awarden!!

Hoppas du får en riktigt trevlig helg!
Kram Sara

Snusilus o Sannibus sa...

Hej!

Grattis till awarden! :)

Ha en fin helg!

Kram Susanne

LantlivsAnette sa...

Åhhh Grattis i efterskott !!
Du är ju rena ungdomen, tänk att jag är 11 år äldre...jisses...
Nu blev man ju allt nyfiken på vad det är som du har köpt...
Ha det gott
Kram Anette

Hem och Lycka sa...

Tack för söta ord hos mig, du är för gullig! Blir lite spänd på vad det är du pratar om nu.. ;-) kram!

Hanna i Det stora grå huset sa...

Hallå där!

Grattis i efterskott måste jag ju börja att säga! :) 30 år är väl ingen ålder på en häst öll jag på att säga...Det jag menar är att 30 är ju ingen ålder.... Hoppas att det är bra med dig, och att ni inte fick något värre än magont.

Nyfiken på vad du hittat...

ha en fin helg!
Kram Hanna