lördag 25 oktober 2008

Lördagsbilder




Tänkte bara önska er en trevlig Lördag!

20 kommentarer:

husvidhavet sa...

Tack, ha en trevlig lördag och söndag oxå naturligtvis!
Kram Marith

Tårtsmulan sa...

Vackra bilder!

trevlig helg.
kram!

Vägen till Drömhuset sa...

hej gumman :) vilka fina vinster du fått, hjärtat var supersött och själv älskar jag brukas textilier. har min duk därifrån i jeanstyg, love it!

vilka fina lördagsbilder du bjuder på.. min lördag började bra med slutade med bilbärgning.. så nu är man precis hemkommen med hyrbil... aahhhhh! missade bomässan gjorde jag också! menmen, ser fram emot åsbys julskylning den 1 november, passa på och åk dit då!

stor kram sara

MiaMaria sa...

Hej!

Önskar dig också en toppen lördag!

Fina bilder...

MiaMaria

Lallis - liv och leverne sa...

Tack för de vackra bilderna:)
underbara.
Ha en riktigt fin kväll.
Kram Lallis

Mamma C sa...

Du ska ha en trevlig lördag du med.
Kram mamma C

Angel.Pearls sa...

Härliga, stämningsfulla bilder! En fin helg // AngelPearls Eva

milly Garden sa...

Tack!
Ha en härlig Lördag kväll och söndag du med! Glömm inte ställa om klockan!! fniss...det glömmer vi varje år men inte i år hoppas jag..har koll på det nu i varje fall!!

Kram Marina

Eikkala sa...

Vackra bilder, trevlig helg till dig med kram sari

lottens vita och gröna sa...

oh så vacket , ha en trevlig helg vännen!

varmkram lotten

Anna sa...

Fina bilder du tar :)

Hemma på Landet sa...

Kramis gumman:-)

beas barnslikheter sa...

Just nu trivs jag inte alls hemma och när jag ser så vackra interiörsbilder som hos dig så inser jag att jag borde sätta mig och försöka göra något ÅT eländet istället för att bara sitta och samla inspiration. :-)

LantlivsAnette sa...

Åhhh så fina bilder !!
Tänk att det redan är Söndag nu och vi har ställt om klockorna...
Kram Anette

Skatan sa...

Hej och tack! DU är särskilt varmt välkommen :)

/A

Kamomilla sa...

...och trevlig söndag! :)

Snusilus o Sannibus sa...

Så fina bilder :)

Ha en skön söndag!

Kram Susanne

Susanne sa...

Hej, jag har precis börjat inreda mitt hem i den här romantisk lantliga stilen och jag älskar det. Helt underbart vackert och jag blir så inspirerad av din fina blogg. Jag har just målat om köksluckorna och ska skruva fast nya handtag på dem, handtagen är i svart smide och ser gammaldags ut - kommer att bli kanonfint. Tack för en fin och inspirerande blogg.
Jag har ingen egen blogg men jag läser gärna din ändå.
Susanne

Jiovanna sa...

Fina bilder. Ser mysigt ut..

Stämningsfullt sa...

Hej Susanne!
Tack för din snälla och fina kommentar :) Vad glad jag blir!
Vad roligt att du också blivit så inspirerad av den vita, lantliga stilen! Det kommer säkert att bli jättefint i köket.
Vi har kvar våra gamla köksluckor än så länge men jag gjorde som du: Satte på svarta smideshandtag och det blev mkt bättre!
Kram!