lördag 4 oktober 2008

Söndag

Hej!
Hoppas att ni har haft en bra helg. Här har det varit både ledighet och jobb.... En rätt så bra helg iaf :)
Fredagen gick i "svullets tecken", haha. Hur mycket godis kan man trycka i sig egentligen?



Dags för Veckans Bästa och Sämsta igen!
Bästa: Äntligen har jag fått en ny dammsugare efter att ha varit utan i en veckas tid (den förra gick sönder)! Gissa om golven behövde en omgång sen?!
Sämsta: Gjorde illa ryggen och har fortfarande ont... :(

Nu ska vi en sväng till några vänner som har köpt nytt hus! Spännande!
Ha en bra kväll!!

12 kommentarer:

Mamma C sa...

Godis är gott :-) vad bra med en ny dammsugare. Hoppas du blir bra i ryggen snart.
Ha en bra ny vecka.
Kram mamma c

♥ Fyra årstider sa...

Skönt när helgen är fylld med båda delar, här har det varit nästan för lungt...Vacker lampa ni har.
Kram Lotta

Granne med Selma sa...

Tack för att du länkat! Lycka till inne hos mig:-)
Kram Sussie

Marias Kakburk sa...

Tack snälla:)

Det va helt nytt för mig med, men det är verkligen något jag rekommenderar:)

Hoppas att ryggen blir bättre!

Kram!

Heidi - mitt vita hem sa...

Hej
Tack snälla för att du tog dig tid, jag var lite otålig så jag frågade lite här och var.
Helt otroligt hur snälla och hjälpsamma alla är här i bloggvärlden.
Visst är det lite kul att dammsuga när man har fått en ny dammsugare.
Kram Heidi

Gnistrande snö sa...

Tack för din gulliga kommentar.

Hoppas att det blir bättre i ryggen snart.

Kram

Tidsmästarinnan sa...

Hej! åh, vår dammsugare brummar verkligen på sista versen... har ni gjort någon stor marknadsundersökning innan inköpet, man kan ju kolla hur många tester som helst...?

Hoppas du kan få vila din onda rygg och att den snart blir bättre!
Kram!
Susanne

Zizzi sa...

Jag har haft samma problem med dammsugare som inte funkat, problemet var att vi inte hade nån påse till den, och jag kommer aldrig ihåg vilken dammsugare vi har. Nu har jag skrivit det på en lapp som ligger i plånboken. Och nu har vi påsar till den! Så idag blir det dammsugning för mig också! Hoppas du blir bra i ryggen snart!
Kram cissi

ALEGNI sa...

tack för besöket hos mig o välkommen åter!
jag hade en sådan där äckeldag på lördag - då blev det både kanelbullar o smågodis trots att jag egentligen godisstrejkar! hälsn. från en liten gris...

Karna sa...

God bedring, håper ryggen blir bedre!

Ljuvligt Hemma sa...

Hoppas ryggen känns bättre idag :) Önskar dig en underbar vecka! Kram kram.

Hemma på Landet sa...

Haha"svullets tecken"...den var bra.:-D

Nja, berättelsen har lite att göra med mig själv...men också för dem som haft det svårt.
Min hjärna går för fullt vad gäller människor som får vara med om riktigt hemska saker. Jag känner verkligen för dem.
Jag har ju mitt yrke, men också det att jag sett för mycket av elände hos andra.
Puss