fredag 24 oktober 2008

Titta vad jag har fått!

I Söndags vann jag en tävling hos Snusilus och Sannibus!
Jättefina vinster var det! En handduk från Bruka Design och ett dekorationshjärta från Handplockat! Tack så hemskt mycket!
Handduken är så himla fin att jag kommer att vara rädd att använda den, haha. Inga små barnfingrar där inte!



Hjärtat la jag på den lilla köksbänken bredvid bestickkorgen jag fick av Karin! Frågan är om jag får ha kvar det där så länge? Annars får det ligga på en högre nivå :) Tycker iaf att det kom fram så tydligt mot det bruna.

Handduken hänger bredvid en annan handduk som jag också har vunnit!



Här är det riktigt grått och mulet idag. Om ni har sol så får ni gärna skicka hit några strålar :)
Jag hade ju tänkt gå ut och fota lite idag men i det här vädret känns det inte särskilt lockande.....

Kram!

10 kommentarer:

Mrs W sa...

Vilken härlig vinst!!! Grattis!!

Tårtsmulan sa...

GRATTIS till fina vinster :)

Ha det bra.
kram!

Lallis - liv och leverne sa...

Så kul och vilken fin vinst!
Kram Lallis

Kamomilla sa...

Grattis! mysiga vinster!

Fyra årstider ♥ My Lovely Christmas Home sa...

Din lyckost...Grattis.
Kram Lotta

Nygammalt sa...

Grattis till alla dina fina vinster!
Kram och trevlig helg.

Zizzi sa...

Vilket underbart hjärta! Och handduken ser jätteskön ut!
Kram cissi

Snusilus o Sannibus sa...

God morgon :)

Vad roligt att du tyckte om dem :) Och vad snyggt det blev med hjärtat mot det mörka trät! Puh vilken vecka. Vi hade också mulet igår men idag skiner solen och det är så härligt! *skickar upp lite sol* En fin höstdag!

Kram och ha en skön helg!

Susanne

Hem och Lycka sa...

Grattis, härligt! kram

MiaMaria sa...

Hej!

Vilka fina vinster..GRATTIS!!!

Ha´en bra lördag!
MiaMaria