onsdag 1 oktober 2008

Turgumma :)

Nu har jag haft turen och glädjen att få vinna en tävling igen!
Det var Maria med bloggen Marias kakburk som lottade ut fina muffinsformar från Åhlens.
Igår fick jag hem de fina (och stora!) formarna och inte nog med det! Jag fick dem i en fin burk och ett vackert kort :)
Tack snälla Maria! Nu ska jag komma på något gott att baka :) Jag fyller år snart och då passar det ju perfekt att använda formarna!
Har ni missat hennes fina blogg så måste ni kika in där bums!! Där finns det massor av härliga recept att inspireras och suktas av!




Jag har även fått en utmärkelse av Leamarlenés synål & tråd! Tack för att du tänkte på mig :) Så glad jag blir!

Jag väljer att bryta mot reglerna och ge den till er alla goa bloggerskor där ute!




Kram!!

12 kommentarer:

Zizzi sa...

grattis till vinsten och till utmärkelsen!
Kram cissi

Mrs W sa...

Turgumma, grattis baka på :-)

Snusilus o Sannibus sa...

God morgon!

Grattis till vinsten och grattis till utmärkelsen!!

Kram o ha en fin dag!

Susanne

Ljuvligt Hemma sa...

Stort grattis till den fina vinsten :) Kram kram.

Marias Kakburk sa...

Jätte kul att du gillade vinsten och TACK för de fina orden:)!

Önskar dig en underbar onsdag!:)

Kram!

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Vilken jättesöt burk!!!

Får nog ta mig in på hennes blogg och titta på recept även om det låter lite farligt för figuren;)

Kram Annica

Gnistrande snö sa...

Grattis till utmärkelsen och till den fina vinsten.

Kram

Sublim Design sa...

Grattis till vinsten!Alltid roligare att baka med så söta muffins formar:)
Må så gott
/S

Wilda Stenlyckan sa...

Grattis till den fina vinsten och grattis till utmärkelsen! Supersöt burk du vann!!

Ha en trevlig kväll!!

Kram

Karin Krut sa...

Grattis till vinsten det ser ut att kunna bli riktigt goda muffins i dom formarna :)
Ha en skön kväll
Kram Karin

lottens vita och gröna sa...

oh grattis till dig, du turgumman,hihi! varmkram lotten

http://myownhome.blogg.se sa...

Grattis till vinsten! :D Vad fin burken var!! Verkligen supersöt. :D

din blogg är förresten jättefin och jag ska nu gå och lägga till den om en länk på min blogg. :D

Ha en bra dag!