onsdag 5 november 2008

Försmak

Sitter här och andas ut nu.
Arbetsdag, hämta barn på fritids och dagis, åka snabbt och handla.... Ja, ni vet? Det är så skönt när man har ätit och bara sätter sig ner och pustar ut :)

Idag fick vi faktiskt en liten försmak av julen.
Vi åt risgrynsgröt till kvällsfika och nu mumsar jag på pepparkakor och clementiner.

Såg att de radat upp en massa olika sorters glögg i affären men det får vänta ett tag för min del! Däremot letade jag efter julmust, som jag älskar! Men det fanns ingen än :(

Nu ska jag mysa här med min fika och kika runt lite i bloggvärlden :)
Ha en bra kväll!
Kram!

För att tävla - Klicka här!

10 kommentarer:

Hem och Lycka sa...

Mmmums! Älskar glögg och älskar julmust.. Konstigt att din butik inte har must ännu, vi köpte redan förra veckan.. kram

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Åh så gott! Älskar pepparkakor men väntar snällt ett tag till för att provsmaka:)

Kram Annica

Ljuvligt Hemma sa...

Vilka mysiga bilder... önskar dig en fortsatt mysig kväll, vecka & helg :)

Kamomilla sa...

Mysigt mysigt... Känner nästan doften.

Tulipa sa...

Det där lät skönt avkopplande och gott!
Jag gick förbi pepparkakorna i affären idag, det ångrar jag nu!
Kram Tulipa

Nygammalt sa...

Men vilket myyyyys!
Här har vi verkligen en försmak av julen.

Kram.

Marie//Tekla Maräng sa...

Det lät mysigt med glögg och pepparkakor. Nä vi har inte heller julmust än.
Det är första gången jag är här så nu ska jag titta vidare en stund hos dig.

Marie

Lallis - liv och leverne sa...

Mysigt med glögg och pepparkakor:)
Kram Lallis

Leamarlené sa...

Mums vad gott det ser ut...

Kram, Marlene

Jiovanna sa...

Inte utan att man längtar lite till julen av ditt inlägg. Själv är jag väldigt svag för pepparkakor och har verkligen fått lägga band på mig för att inte köpa hem några innan den 1 december.. Hadet fint!