lördag 1 november 2008

Glädje och sorg

Tack så hemskt mycket för alla fina kommentarer! Jag blir så himla glad (och faktiskt lite förlägen) ska ni veta! Vad goa ni är :)


Idag går våra tankar till alla vi älskar men förlorat. Jag vill minnas dem med glädje och inte med sorg......men det är svårt ibland.
Vi tänder ljus hemma för dem där avståndet är för långt för att kunna gå till graven.... Och snart ska vi åka till kyrkogården och sätta ner ljus.


Det får bli ett kort inlägg om glädje och sorg. Ta hand om er och varandra!

Vill du vara med och tävla kan du göra det här!

7 kommentarer:

Lallis - liv och leverne sa...

Ja. Det är samma här.
Jag har för långt, men jag tänder ljus och tänker. Mycket.
Kram Lallis

Nygammalt sa...

Ja idag är en tid för eftertanke.
Igår verkade du och jag ha lite tankeöverföring (med kommentarerna) ha ha.

Ha en mysig kväll!
Kram.

Hanneles jul sa...

Bra dag att tänka på dem som inte är med oss längre.

Zizzi sa...

Jag tycker att det är fint att tända ljus hemma för de som inte finns bland oss längre. Man tänker lite extra på de den här helgen. Alla fina minnen.
Kram cissi

Hem och Lycka sa...

Ja, vi tände också ljus igår och ska faktiskt göra det idag också när vi har söndagsmiddag för makens familj. kram

Mamma C sa...

Vi tände både ljus hemma och vid minneslunden igår. Var där och la dit blommor.
Kram Mamma C

Mrs W sa...

handsken är kastad... kiak in till mig