lördag 29 november 2008

Present från arbetskamraterna

Hej!
Som ni kanske minns så fyllde jag 30 år i Oktober och nu måste jag bara få visa er vilken fin present jag fick från jobbet härom dagen!
Vi hade personalmöte och plötsligt kom ena chefen och en arbetskamrat in med stora säckar och presenter! Både jag och en till arbetskamrat blev grattade :)

Den här underbara ljuskronan fick jag!!
Gissa om jag blev glad och förvånad!




Jag tror att jag har kommit på ett bra ställe där jag ska ha den. Måste bara köpa en bra krok först. Just nu hänger den bara ett par meter ifrån kronan i vardagsrummet så det ser lite lustigt ut :)
Som om det inte vore nog med den här så fick jag en present till! Men den får ni se en annan gång ;)
Här laddar vi inför morgondagen då det blir både 10-års-kalas och första advent! Hoppas ni har en bra helg!
Kram!

31 kommentarer:

Lallis - liv och leverne sa...

Men jösses, vännen vad fin!
Kram Lallis

Hem och Lycka sa...

Men ojoj vilken present! Så vacker!

När vi fyllde år på kontoret där jag jobbade förr fick alla tulpaner, som jag fick köpa, tulpaner s k u l l e det vara för att vår vd älskade dem.. kram

Tidsmästarinnan sa...

vad kul med en sån oväntad present! Den kommer säkert att pryda sin plats, du får visa sen när kroken är uppe :-)

En varm kram till dig min vän!

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Vilken härlig present!!!

Kram Annica

Zizzi sa...

Vilken fin ljuskrona! Vilka underbara arbetskamrater och chefer du verkar ha!
Kram cissi

Marit`s vita skrin sa...

Herre jisses vilken fin present. Dom visste vad du ville ha.
Vad pampig men ändå enkel och vacker den var.

Kram kram

Saramedflera sa...

Hejsan
Vilken fin present!
Kram Sara

Mamma C sa...

Så fin present du fick.
Kram mamma C

Ullis/Leva på landet sa...

Vilka gulliga arbetskamrater du har som ger dig en sådan fin present. Den var jättefin.

Ha en riktigt skön kväll!
Kram Ullis

Dicksonska våningen sa...

Såå fin! Så härligt när man får "den där perfekta" presenten som passar så bra in.
Ska bli kul att se var den hamnar.

Grattis i efterskott!
Kram Annika

Marias Kakburk sa...

Tack snälla:)!

Vilken underbar krona!:)

Kul att du är med och tävlar!

Malin/Vita hjärtan sa...

Men vilken tur du hade!! =) Jättevackert! Sånt blir man glad för länge.
Kramar Malin

latara sa...

Hej! Det var ett tag sedan!

Jag bara tokdreeeglar - den där ljuskronan är den läckraste jag sett på länge! *avis* Jag vill ha samma jobbarkompisar som du har! :-)

Vad tror du, hinner vi ses innan jul? December brukar vara en körig månad.

Stora kramen!

Karin

Björk o Äng sa...

Åh vilken snygg krona! Kul med oväntade presenter :)

kram
Camilla

Mrs W sa...

wow jisses va fin present

Moderncountry sa...

Men oj, hvilken fin presang du har fått!! Himmel så fin den var, og ganske spesiell. Tenk nå kan du sitte hver dag og tenke på hvor god venn du har, det vil gi deg mye glede!

Ha det godt, håper du hadde det fint i helgen!
Klem Aina

Nygammalt sa...

Vilken fin present du fick! Verkar inte dåligt att fylla 30 ändå... ;)
Kram.

Marie//Tekla Maräng sa...

Vilken vacker och fin present och du GRATTIS i efterskott.
Ha det gott Marie

Ljuvligt Hemma sa...

Vad fiiiin :) Kram kram.

Designe sa...

OJ, vilken maffig present! Så snällt! Roligt att få en sån present! Kram :)

Karin Krut sa...

Vilken otroligt vacker present och oväntad :) Det ska bli spännande att se när den kommer upp där den ska vara
Ha en skön vecka
Kram Karin

Marika sa...

Men oj, vilka trevliga arbetskamrater du har!! Jattefin ljuskrona!
/marika

Wilda Stenlyckan sa...

Så underbart fin den var! Vilka snälla arbetskompisar du har! :-)
Kram Sara

Vägen till Drömhuset sa...

hej gumman :) vilken fin krona, wow vilken present :)

hoppas allt är bra med dig :)

stor kram sara

Snusilus o Sannibus sa...

Hej!

Wow vilken fin krona! Så vacker :) Och mums vad gott med lussekatter!! Har inte hunnit baka än. Hoppas att ni har det bra såhär i juletider! :)

Kram o ha en fin helg!

Susanne

Les Cotrions sa...

So beautiful lamp!!! Very decorative!
Happy week end!
Hugs,

Vale

Sublim Design sa...

Vilken vacker preset, Grattis!
trevlig helg
/S

Maria sa...

WOW......du har säkert varit jättesnäll som fått ne så fin present *BLINK*

ps..kolla din e-mail

Kerstin sa...

Men wow! Du måste ju har världens bästa jobb eller!?! Ljuskronan var jättefin!

Vilken mysig blogg du har, jag lägger till den på Bloglovin direkt!

Kramar Kerstin

Björk o Äng sa...

Hej svejs!
Du har något litet i min blogg att hämta... :)

http://myownhome.blogg.se sa...

Åh vilken present!
Kram och God jul!
//Johanna