söndag 9 november 2008

Vinnaren är....

Först och främst måste jag bara säga att det här var riktigt roligt! Det var inte sista tävlingen jag hade :) Det blir nog en till snart igen!
Det är så roligt för genom det här så har jag hittat till en massa nya bloggar som jag aldrig besökt förr! Dessutom fick jag en del kommentarer från några som läser bloggen men inte har en egen blogg! Jättekul! Man undrar ju vilka som kikar in här :) Fortsätt gärna kommentera!

För att ta fram en vinnare använde jag mig av en slumptalsgenerator och det blev nr 45.
Och vem hade då det numret?........ Jo det hade Lotta med bloggen Fyra årstider! Grattis!
Maila din adress till mig så kommer vinsten snart :)

Återkommer nog senare idag med ett till inlägg :) Vi ses då va?
Kram!!

18 kommentarer:

johanna sa...

Hej
Nej missade jag din tävling...jag ska hålla utkik efter din andra =)
Ha det så gott
Kraaaam

Tårtsmulan sa...

GRATTIS till Lotta :)

kram!

Angel.Pearls sa...

Grattis Fyra årstider till vinsten. Underbar vinst. Tipsar om tävling nu på min blogg! /7Fortsatt fin helg -Eva

beas barnslikheter sa...

Attans...missade jag precis en tävling?

Jag är för det mesta den som själv har tävling än den den som tävlar.

Fast...å andra sidan ska jag ju då inte fundera över varför jag inte vinner så ofta heller! ;-)

Ha en underbar söndag!

Kram Bea

Wilda Stenlyckan sa...

Grattis till Lotta!! :-) Kul med en till tävling snart!

Kram Sara

katarina sa...

Hej !
Tävlingen har jag missat men Grattis till Lotta :)
Jag skall kika in senare under dagen oxå till dig , ler*
Ha en underbart skön Söndag !

Kram
Katarina

Anna Drott sa...

Visst ses vi då! Jag har precis lagt till dig i min favvo-lista! Å nu när jag sitter på jobbet - en seg söndag, så blir det en del tid över för bloggbesök.

Kram Anna

MiaMaria sa...

Grattis till vinnaren!!!

HA´en bra söndag!
MiaMaria

Fyra årstider ♥ My Lovely Christmas Home sa...

Tjhoo, min första vint och jag jublar, skrattar och bara ler...TACK snälla du och generatorn att det blev jag...Nu ska jag längta till brevlådan varje dag.
Kram Lotta

Annas skattkammare sa...

Grattis till vinnaren!
Ha en skön söndag! Kram /Anna

latara sa...

Yes, vi ses då!

*väntar*

Kram!

Snusilus o Sannibus sa...

Hej!

Grattis till Lotta! Så söta små vinster!

Kram o ha en fin vecka!

Susanne

Hemma på Landet sa...

Det är ju så kul att ha dem. Jag tycker nästan att det är roligare att stå för en tävling än att tävla....av nå'n anledning.:-) Kram

Lallis - liv och leverne sa...

Grattis till Lotta!
Och du..ha en fin söndag, vännen.
KRam Lallis

Ann-Catrin sa...

Stort grattis till vinnaren!!

Här har jag mycket att läsa igen känner jag... nu kan jag oxå sitta mer än 10 min så det lär nog blir en lååång stund nu!!

Stor kram
A-C

Ullis/Leva på landet sa...

Grattis till Lotta. Ser fram emot din nästa tävling.

Ha en bra vecka!
Kram Ullis

Vägen till Drömhuset sa...

hej gumman :) synd att jag inte vann de fina priserna, men grattis till underbara fyra årstider :)

ja det var verkligen ett klipp med ljusstakarna, de gör sig bra i köket :) skulle nog inte köpt dem för ord.priset :) väldigt sköra, men ack så fina när man tänder ljusen ;)

min karl skrattar åt mig, han tycker jag är fanatisk när det gäller julen, men jag kan inte hjälpa det :) jullängtan är det bästa som finns, med förväntningar och stämningen.. blir nästan liten igen :)

kan tipsa om att IKEA har ett ihopplockat set med bara silverkulor, girlanger och fina silverhjärtan för 89 kr (blir billigare än att plocka ihop enstaka kulor)... de ska jag köpa till löning :)

Ja på jobbet pratas det mycket om glöggkvällen och de flesta har ju sett lite ur bloggen, så nu vill de se lite "efterrenoverings-resultat".. men mest av allt är det kul att umgås utanför jobbet :)

hoppas du haft en underbar helg, och att du får en underbar måndag imorgon :)

stor kram sara

Lilla Blå sa...

söta bullformar...ser goda ut..bullarna alltså

kramar @nette