tisdag 6 januari 2009

Trettondedag jul

Hej!
Idag syns det ingen sol ens bakom molnen. Där fick jag för mina vårkänslor, haha!

Kom på att jag har ju inte visat den andra presenten jag fick från jobbet! Ni kommer väl ihåg den vackra kronan jag fick?
Som om inte det var nog så fick jag den här vackra glasburken också!


Fin va?! Inte dåligt att få så fina presenter *bortskämd* hihi ;)
Jag tänkte passa på att tacka för alla goa kommentarer jag får trots att jag varit så dålig på att svara och även blogga för den delen.... Kul att se att det även tillkommit några nya prenumeranter!
Nu börjar vi känna oss bättre här hemma och jag hoppas att jag kommer att orka blogga lite mer nu för jag har verkligen saknat det.
Hoppas att ni alla får en bra dag. Antar att de flesta är lediga idag :) Själv ska jag snart iväg till jobbet.
Stor kram!

20 kommentarer:

Marie//Tekla Maräng sa...

Hej vad kul att du är på banan igen. Det var en snyggburk. Kul när man blir bortskämd på jobbet, det behövs man är ju där så stor del av livet.
go fortsättning på det nya året. Kram Marie

Mamma C sa...

Vilka fina presenter du fick både kronan och burken är jätte vackra. Skönt att ni börjar må bättre allihopa.
Kram Mamma C

Hemma på Landet sa...

Den där var verkligen fin.:-) Kram

Lallis - liv och leverne sa...

Vad fint!!
Och vårkänslor är ju så härligt att få, även om det inte riktigt är vår ännu:)
kram Lallis

Les Cotrions sa...

Lovely jar!!! Nice present you received!
have a nice day!!!
Vale

Borta bra men hemma bäst sa...

Vilken vacker burk :)

Kram!

Vägen till Drömhuset sa...

halloj :) här ska jag också iväg snart, jobbar natt :) sista natten sen 2 dagars ledigt, skönt!

vilken fin glasburk du fick, fint att det var mösnter i glaset och att den var utsmyckad gör den så söt! vilka presenter!!

affari är vad jag vet både ett märke och en affär.. gå in på www.affari.nu, vi köpte vårt bord hos en återförsäljare som tyvärr gått i konkurs.. men det finns ett nummer på sidan som du kan ringa för att höra återföräljare...

ett tips.. passa på att kika i deras katalog på sidan med, massor med shabby chic också, jag fastnade för massor med saker!

stor kram sara

Ullis/Leva på landet sa...

Den var verkigen fin. Du fick så fina julklappar från ditt jobb.

Kramar Ullis

Annas skattkammare sa...

Så otroligt fint handtaget var på burken, ja hela burken var jättefin..
Kram /Anna

Lotta sa...

Hej,
här är en till som har svårt att få till bloggandet ibland, men det är ju så roligt med alla bloggare. Vilken fin present du fick.
Ha en bra dag
Kram Lotta

Hem och Lycka sa...

Vilken vacker burk, bra present! kram

Levindas Värld sa...

Precis en sån där glasburk köpte jag innan jul till mig själv, så himla fin!

isabels värld sa...

Vilken fin skål!! Härligt med presenter! Ha en fin dag! Kram Pernilla

country-dreams sa...

vilka fina presenter du fått, kul arr kika in till dig igen. Nu ska jag verkligen bli bättre på att blogga. Nej jag visste inte att du hade bullmastiff, hur är hon i sättet. Jag har ju en valp nu, blev en blandras mellan boxer bullmastiff. Han är väldigt aktiv kan man säga, men det kommer nog från boxern ;) Ha en trevlig helg

Granne med Selma sa...

hejsan! Jag hade min lediga dag igår + att jag alltid är ledig på helgerna (om man inte räknar lite skrivjobb och planering som man alltid har inför måndagen). Arbetar inom skolan och har ju i tjänsten reglerat att jag får jobba en del hemifrån. Fast å andra sidan har vi 45 timmarsvecka för att läsa in till sommarlov, påsklov etc. Fast det tänker de flesta inte på utan bara tror att vi har en massa ledighet ;-)

Vilken mall har du valt på din layout som kan ha sidoelement på BÅDA sidor om inläggen? Funderar lite på att ändrå på min bligg... Letar idéer och du har en bra!
Kram Sussie

latara sa...

Nämen hej! Sitter vi och bloggar samtidigt? Här är det pyjamas och morgonrock som gäller, måste masa mig upp och byta om innan det är dags för lunch :-)

Finfin burk! Vad gulliga de är på ditt jobb!

Så det blir heltid för dig framöver? Då blir det kanske dubbelt upp av rara presenter från jobbarkompisarna framöver? ;-)

Ta hand om dig!

Kram, Karin

Ann-Catrin sa...

Om du visst evad glad jag blev av din kommnetar inne hos mig... att du är piggare och orkar blogga igen!!

underbar present!!


ha det gott och fin vecka vännen
A-C

Anonym sa...

Vilken ljuvlig present! Lycka!! Ha en bra start på veckan.

KRAM

Jenny-jennyshemochharmoni.blogg.se

Lilla huset på prärien sa...

Hej kära du! Vad skönt att ni mår bättre, aldrig roligt att åka på olika sjukor. Jag har också varit dålig på att läsa inlägg och ser att jag missat några här hos dig. Det ska bli mig ett stort nöje att läsa ikapp nu! :)

Kram Jenny

Designe sa...

Åh, vilken vacker burk! Så härligt! Kom på att jag inte varit här på länge! Ha det gott! Kram :)