tisdag 13 januari 2009

"Världens bästa farsa"

Hej!
Vilket knasigt väder det har varit i ett par dagar nu! Nästan så att man blåser iväg om man går ut och mellan 5 och 6 plusgrader! Om det bara kunde vara en liten gnutta sol så skulle det vara ganska härligt ändå. Nu ser det mesta grått och smutsigt ut, tyvärr.

Tänkte bara visa en av barnens julklappar till sin pappa :)
En lampa? Nej.......



Han fick den här stenen med den sköna texten på :)
Nej, nu måste jag rappa på här för jag har en massa saker som måste bli gjorda innan jag åker till jobbet!
ha det gott!
Kram på er!

15 kommentarer:

Mamma C sa...

Vilken fin julklapp.
Kram Mamma C

latara sa...

Jag gillar de där stenarna skarpt! Och japp, jag trodde naturligtvis först att det var lampan du ville visa :-)

Ha det så bra på jobbet!

Kram, Karin

Maria sa...

En underbar gåva!
En sån som värmer!!
Trevlig kväll!
Maria

Eikkala sa...

Han vart väl jätteglad kan jag tänka mig. Perfekt julklapp. Kram sari

Bygatan sa...

Vad gulligt! Man blir rörd av sånt:-)

Kram Lena

Kamomilla sa...

Den var ju för söt! :)

Lilla Blanka sa...

Hej!

Tycker så mycket om de där stenarna med olika texter på, så mjuka vita och vackra..

Kram
Mia

Snusilus o Sannibus sa...

Hej och god fortsättning!

Vilken söt liten sten! Och snygg lampa! Så mycket fint du visar, ni verkar ha haft en härlig Jul!

Kram o ha en fin helg!

Susanne

Hemma på Landet sa...

Så fin. Jag såg den där stenen igår bland en massa andra. Tyckte Maja kunde köpa en till sin mamma.:-) Haha Kramis

|| p e r l a n sa...

Hejsan hallå där,
Kikar in och läser ikapp lite grann!
Hoppas du har en skön och mysig helg!
Kramen

Ann-Catrin sa...

den var verkligen söt... jag har en oxå med annan text!!


kram på dig
a-C

Ullis/Leva på landet sa...

Så fin sten han fick.

Ha en bra vecka!
Kram Ullis

Sandras älskade hem sa...

Vilken vacker blogg! Jätte fin! Hit kommer jag tillbaka. Länkar dig ifrån min blogg :)

Den stenen är jätte fin! Har sett den flera gånger :)
Det är så kul att få stenar med text, de är ju så fina :)
Har två stycken här hemma!!

Ha en jätte bra kväll.
Kram Sandra

Hem och Lycka sa...

Söt sten, kan tänka mig att det kändes i hjärtat!

kram

Fyra årstider ♥ My Lovely Four Seasons sa...

Nu har jag lagt dig på bloggkoll..hur kunde jag misssat det?? Ha en skön helg.
Kram Lotta