tisdag 24 februari 2009

Fettisdagen!

Hej!
Har ni ätit några semlor än? För ni har väl inte glömt att det är fettisdagen idag?
Semlor är något av det godaste jag vet! Jag skulle lätt kunna klämma i mig ett par på raken :)

Bildbevis på att jag faktiskt har några levande blommor här hemma :)

Idag är det semlor och gips till väggarna som kommer att förgylla min dag :) Snälla svärfar ska köpa med sig material hem!
Vi är fortfarande lite krassliga men jag hoppas på att vi kan återgå till det normala imorgon igen. Nu har jag fått nog av alla magsjukor och virus!
Ha det gott!

9 kommentarer:

Lallis - liv och leverne sa...

Hoppas att ni alla kryar på er snart, vännen!
Och idag blir det minsann smlor. Smaskigt:)
kram Lallis

Adriana sa...

I sin blogg har bara saker vackra vän ... jag uppskattar och beundrar allt ... Jag älskar ... jag älskar blommor ...
Kyssar

Benita i Bubbelrummet sa...

Vilka vackra bilder du har på din blogg. Tyvärr blir det nog inte någon semla idag, fick dock hemmagjorda parisebullar av min syster. :D

Kramar!

Fyra årstider ♥ My Lovely Four Seasons sa...

Här har vi satt i oss en god semla.
Kram Lotta

Designe sa...

Absolut! Jag har ätit massor av semlor redan innan idag!..idag tror jag att jag ätit den sista för säsongen! :)
Krya på er! Kram

Mamma C sa...

Fick semlor på jobbet idag. Man föräter sig till slut. Men visst är det gott. Nu skulle jag lugnt klämma i mig en igen. För nu har dom andra lagt sig till rätta i magen. Krya på er nu och bli riktigt friska.
Kram Mamma C

MiaMaria sa...

Hej!

Nej då här har det ätits semlor och det var så gott!

Må så gott!
MiaMaria

Jes/Vita villa vila sa...

Å krya på er ordentligt!!!

Nix inga semlor här, jag är inte så förtjust i dem faktiskt :)

Kram kram Jes

Kerstin sa...

Oja, visst blev det semlor, de var sååå goda!

Må så gott! Kramar!