torsdag 12 februari 2009

Hej!

Hektisk vecka det här!
Har hittills bara varit ledig en dag sen i lördags och har fortfarande två pass kvar. Men SEN! Sen så har jag en hel veckas semester och barnen sportlov. Det ska bli alldeles underbart att få sova ut.
Det har varit lite dåligt med bloggandet som ni säkert förstår :) Jag hoppas på att komma igång med en del projekt nästa vecka och isf så blir ni så klart uppdaterade ;)


Tända ljus är rogivande och mysigt. Sambon är flitig och tänder alltid ljus när vi kommer hem :)

Ha en bra kväll så ses vi snart igen!

11 kommentarer:

Min vita framtid sa...

Mysig med ljus :-) Finns ju inget finare heller i ett hem. Kramar Benita

isabels värld sa...

Vilka vackra ljusfat och lykta! Ser jättemysigt ut!

AnnaKarin sa...

Vad härligt att få komma hem till sånt mys, du har verkligen en rar man du!

Snuttan sa...

Underbar lyckta du har.
Skulle med behöva lite ledigt nu

Kram
Åsa

Doris_Assar sa...

Jättefin blogg! Vilken lycka med en sambo som tänder ljus ;-)

Kerstin sa...

Oh, vad trevligt med en sambo som tänder ljus!! Och härligt med sportlov... Vårt är precis slut, det har varit superskönt för oss alla!! Snart påsklov..?

Må så gott, och vila ut efter din hårda jobbvecka!

Kramar Kerstin

P.s. Kika gärna in hos mig och var med i min lilla utlottning! D.s.

Marie//Tekla Maräng sa...

Så mysigt med levande ljus.
Ha en mysig Alla hjärtans dag.
Kram:)

Sandras älskade hem sa...

Hej!

Jätte mysigt med så många ljus :)
Härligt att komma hem till det där!!

HA en jätte bra kväll.
Kram Sandra

Snusilus o Sannibus sa...

Hej :)

Vad skönt att snart vara ledig! Och vad mysigt med ljus, speciellt såhär i mörkret :) Vilken fin soffa, den ser mysig ut, förstår att den lilla håriga vännen gärna kryper upp i den :P

Kram o ha en fin vecka :)

Susanne

Marie sa...

Ljus är alltid mysigt, tänder varje kväll när jag sitter och tittar på tv i min ensamhet. ha en fortsatt trevlig kvääll, kram Marie

Mius sa...

myyyyys, verkligen kätte mysigt hemma hos dig!