tisdag 3 februari 2009

I fönstret

Hej!
Sitter här och väntar på solen men den verkar inte vilja kika fram idag. Igår var det strålande vackert väder men då var jag inomhus (på jobbet) hela dagen. Hoppades på att få njuta av några strålar idag innan jag ska åka till arbetet.

Igår ändrade jag lite i våra köksfönster.
I lördags sprang jag på ett par krukor på rea som jag har varit sugen på. Då är det ju bara att slå till, eller hur :)

Köpte några blommor på Ikea igår. Bla de här enkla, gröna växterna. Bäst så för mig som inte har särskilt gröna fingrar, haha :)

Och så hittade jag då äntligen en hissgardin till!

Och såhär blev resultatet. Enkelt men fint tycker jag :)



9 kommentarer:

Mamma C sa...

Krukorna var jättesnygga och hissgardiner är charmigt.
Kram Mamma C

annashusidingtuna sa...

Det var verkligen fina hissgardiner!!!
De måste ta slut hur fort som helst för jag har aldrig sett dem på IKEA....
Fin blogg du har och grattis till den väntande tillökningen!
Kram Anna

Nettan sa...

Verkligen jättemysigt! Ljust å fint! Kul att du ville vara med å tävla hos mig! Lycka till!!
Kram Nettan

Designe sa...

Så fräscht det blev i fönstren, både med gardinerna och det gröna!
Kram :)

Hem och Lycka sa...

Det är vanvettigt snyggt med hissgardiner tycker jag, blev jättefint!

kram

Ann-Catrin sa...

Vad glad man blir när man hittar så fina saker på rea...
hussgardinene var urfin ju!!


kram på dig
A-C

latara sa...

Hej vännen och GRATTIS igen! Såg den fina ultraljudsbilden och man ser ju långa vägar att det är en riktig gullunge som växer till sig som bäst!

Hur mår du? Hur har du mått? Vad säger syskonen? Går inte tiden väääldigt långsamt?

Jag är också på jakt efter likadana hissgardiner. Våra gardiner i köket har passerat bäst före-datum och nu vill jag ha nya likadana. Men de finns ju aldrig, förutom när DU shoppar!

Kram på dig!

Karin

Fotograf Martin Wallgren sa...

Hej! Jättefina bilder och en trevlig blogg! Ville bara hoppa in här och tacka för din kommentar till min vinnarbild genom frugans blogg (Hem och Lycka)! Ha det bra!
/Martin

Anna Söderberg sa...

Vad fint det blev i fönstrena!
Jag älskar hissgardiner! Har likadana i våra köksfönster.

Köpte en "hjärtan på tråd" igår och den fick flytta in i nyinköpta Cult design krukan. Sött!

Trevlig helg!

Kram Anna