lördag 21 februari 2009

Lördag

Har ni sett de här bedårande docksängarna från Smallstuff?

Små Juno-kopior till dockan, vem vill inte ha det?!!

Igår kom svärfar hit med golvspånskivor till dotterns nya rum.
Han och "S" gjorde klart så gott som hela golvet men idag kommer det nog stå stilla. "S" ligger nämligen med magsjuka, stackaren :(
Nästa steg blir iaf att sätta upp gips på väggar och tak och lägga in golv. Det ska bli så roligt när vi kan börja måla och tapetsera!
Än så länge är det inga roliga bilder att visa men så fort det ser lite trevligare ut så ska ni få se :)
Nu ska jag titta till min sjukling här....
Hoppas att ni får en bra lördag!

14 kommentarer:

Hemma på Landet sa...

Nämen...en sådan där skulle man vilja ha en själv ju.;-) Kramis

Kamomilla sa...

Hoppas du inte också får magsjukan...
Underbart gullig docksäng! Om man hade en liten flicka...

Åsa sa...

Åh vilken söt säng! Synd att jag inte har en liten dotter ;)

Hoppas du klarar dej från influensan! //Åsa

Skatan sa...

Oj - håll dig på avstånd! Hoppas du klarar dig. Själv har jag (peppar, peppar) aldrig varit magsjuk.

Lycka till med golvet.

Kram,

Anna

Hem och Lycka sa...

Men guud vad sööt!

kram

lottens vita och gröna sa...

ååå så söt liten säng!

vad trist med magsjuka, det verkar gå som bara den, hoppas att ni andra klarar er!

alltid kul att se nya projekt, ser fram emot dotterns rum! ta hand om dig, varmkram lotten

Lallis - liv och leverne sa...

Men oj så söta saker:)
Hoppas att du slipper bli sjuk nu.
Kram Lallis

Mamma C sa...

Fy för magsjuka, kände mig själv lite däven på förmiddagen. Men grabben sa att det kan bara bero på att du håller på med så mycket samtidigt. Måla köksbord och soffa, elda badtunna, dammsög, tvätta, bädda rent i sängarna och lagade mat. Och han hade nog rätt, för nu känner jag inget ting. Ha en bra söndag.
Kram Mamma C

Hemma på Landet sa...

Ha en bra dag du gummeligumman.:-) Kram

Ann-Catrin sa...

hej vännen
Oh så bedårande söta... oemotståndliga!!

krya på er nu där hemma


kramar
ann-catrin

Kallholmen sa...

Väldigt fin barnsäng.
Nästan som en inredningsdetalj.
Carolina

♥ Illusion i Vitt ♥ sa...

Nämen så söta!

Hoppas du inte blir sjuk!

Kram

Anna

Bygatan sa...

En sån docksäng skulle jag vilja ha i vår lekstuga.

Jag har oxå klickat hem påslakan från H&M...

Hoppas du får vara frisk från kräksjukan!
Kram Lena

Lotta sa...

Hej,
väntar med spännning på nya bilder.
kram Lotta