onsdag 4 februari 2009

Omöjligt?

Ja, det verkar så......
Jag är på jakt efter den underbara, gamla Juno-sängen. Men det verkar helt omöjligt att få tag i en (iaf här i Sverige). OM man skulle få tag i en i Danmark tex så vet jag inte riktigt hur det är med frakt och kostnader. Någon som har erfarenheter av det?




Annars gör ju Sebra en jättefin kopia av Juno-sängen men då får man vara beredd att hosta upp en hel del!
Finare barnsäng än så här kan man nog inte hitta och jag skulle så gärna vilja ha en till vår lilla flicka sen :)
Alla bilder är lånade från Junosengen.dk.

10 kommentarer:

Hem och Lycka sa...

Vill också ha en Juno när det vankas smått här men är beredd på att det kanske får bli en Sebra istället..

kram

Lilla huset på prärien sa...

Åh ja, de är så otroligt fina!! Jag ville ha en och letade men det blev ingent till slut. Nöjde mig med en från Ikea... men när den väl var på plats så slutade jag leta efter den andra.... tyvärr. Den är mycket, mycket finare! :)

Kram Jenny

Kamomilla sa...

Ingen aning...men hjälp så fin den är!

Lallis - liv och leverne sa...

Ja de är ju jättefina!
Kram Lallis

Annas skattkammare sa...

Ja visst är de underbara.. Jag har t.o.m tänkt börja leta lite smått redan nu och vi ska inte ens ha barn.. =) men visst verkar de svåra att få tag på..
Hoppas du hittar din säng!
Kram /Anna

A home far away sa...

Sängen är underbart vacker förstår att du väntar på en sån:-

Kram Gunilla i Singapore

-Mia- sa...

Hei! Så fin blogg du har, og mange fine bilder!! :-) Gøy at du er med i konkurransen hos meg! Ha en fin dag! Klem-Mia

Fransk inredning sa...

Underbara är dom!Bilderna är såå fina Kraam Susanne

Snusilus o Sannibus sa...

Hej!

Så fin den är men jag har tyvärr ingen aning om hur det är att köpa den i DK. Så mysigt med en liten :) Och ja, jag tycker om vitt och rött :) Sött till en liten flicka ju också :)

Kram o ha en fin helg!

Susanne

Gotlandsliv sa...

Är också på jakt efter en Juno! Det enda jag kan tipsa om är att ha koll på diverse danska annons-sajter. Men då tillkommer ju frakten, som vad jag fått prisuppgift på ligger mellan 600-2000 kr. Det blir ganska dyrt, men det är ju en så himla härlig säng! Vet inte riktigt hur jag ska göra. Nu senast har jag fått napp på en begagnad Noah bed, som allt som allt skulle gå på drygt 4000 kr. Ganska överkomligt tycker jag, men jag vet inte riktigt hur säker den är. Tycker att det ser glest ut mellan spjälorna. Någon som vet?

Lycka till i jakten!
Kram, Caroline