torsdag 19 februari 2009

Premiär!

Idag har H&M Home kollektionen premiär!
Jag har redan klickat hem en beställning med en hög väldigt färgglada kuddar till dottern och ett jättefint påslakanset till sonen.
Priserna varierar men i det stora hela så tycker jag att det är väldigt bra priser!
Jag kommer absolut att göra flera beställningar, bla till sonens nya rum.

Snygga bilder gör mig mer köpsugen :) .......




Alla bilder är lånade från H&M !

Tänker du också göra en beställning så kan jag tipsa om rabattkoderna 1304 och 1825. Båda ger 50 kr i rabatt.

17 kommentarer:

MiaMaria sa...

Hej!

Den är igång nu...då ska jag genast kika in......vilka fina stylingbilder......från H&M...

Ha´det så gott!
MiaMaria

Kamomilla sa...

Ja, det var snygga bilder det!!

Fyra årstider ♥ My Lovely Four Seasons sa...

Jag var inne imorse och då tyckte jag sådär..men jag ska kika in igen.
Kram Lotta

Mamma C sa...

Jag såg att jag fått på mailen oxå. Ska gå in och kolla om det finns något att köpa.
Kram Mamma C

mitsukai sa...

de ser verkligen ut att ha lyckats =D

Himla sa...

Hej där!
Åhh, vad bra med rabbatkod =)
Hittade massor med fint jag vill beställa på H&M HOME.

Ha de gott/Hanna

AnnaKarin sa...

Gud, jag har inte ens varit in och kollat! Den översta bilden ser ju verkligen lovande ut!

Piffa och Puffa sa...

Vlket bra tips. Jag har väntat och väntat på detta länge nu. De verkar ju ha en hel del fint. Blir väl som vanligt svårt att välja bara, man vill ju ha massor.
Kramar Anette

Karna sa...

Har vært og tittet jeg også, jeg likte mye...kommer nok en bestilling fra meg også vil jeg tro...

God helg!

Bygatan sa...

Åh har de redan öppnat!! Måste genast dit;-)
Tack för ditt besök hos Matilda!!

Ha en trevlig helg, kram Lena

Illusion i Vitt sa...

Hej igen!

Kul att du tittade in till mig och att du tyckte det blev fint med texten på matbordet =)

Jag var oxå in och kikade på HM Home det första jag gjorde på morgonen den 19 =)

Gillade deras serie som gick i naturella färger. Men hade nog hoppats på att de skulle ha lite mer detaljer i serien. Det kanske kommer..

Kram på dig och hoppas du får en skön helg!

Marias kakburk sa...

Tack snälla, detsamma till dig!:)

Lilla huset på prärien sa...

Ja jag var in och tittade, de hade verkligen jättemycket fint och jag skulle kunna beställt för ett par tusen lätt. Men höll mig i kragen :)

Spännande att se det du beställde!

Kram Jenny

Engelska Villan sa...

Åh, vilka fina bilder! Man blir verkligen köpsugen.
Fin blogg du har också. Första gången jag är här :)
Kommer tillbaka :)
Kram Anna

Linneagården sa...

Jag kollade så snabbt i morse att jag inte fann nåt just då... Bra med en rabattkod om man skulle shoppa ialf!

Trevlig helg /madelene

junhe sa...

klart snygga bilder får oss att bli mer köpsugna, det är ju det som är grejen...men vem bryr sig *fniss* jag köper det jag behöver när jag har råd!!! gillar verkligen dina bilder...trånar just nu eftersom plånboken är tom
=( ha en bra fredagkväll/ kram junhe

Systrarna vitt sa...

Ja just de, läste om H&M home, jätte fina grejer.
Kram
Marina