tisdag 17 februari 2009

Slappardag....

Hej!
Har haft min andra semesterdag idag och barnen är inne på andra lovdagen. Skönt att få sova tills man vaknar av sig själv, äta frukost tillsammans i lugn och ro, planera lite vad man ska hitta på.
Idag tänkte jag göra lite nytta men så blev det inte :) Däremot hann vi med att slappa, åka till barnmorskan och lyssna på lillasysters hjärtljud, äta semla men en väninna och sen kom en annan väninna hit med sin son och åt middag.
Så sämre dagar har man ju haft, om man säger så .... ;)

Väntar med spänning på att H&M ska släppa sin Home-kollektion. På torsdag smäller det! Hoppas att det finns en hel del fint till bra priser. Spännande!

Bild lånad från H&M

Nu ska jag nog återgå till mitt slappande här :) Ha en bra kväll.

Kram!

2 kommentarer:

Illusion i Vitt sa...

Hej på dig!

Åhh vad skönt med semester! *avundsjuk* =)

Jag längtar oxå tills HM släpper sin Home kollektion, ska bli riktigt skoj!

Kram på dig och ha en skön semester!

Anna

Fyra årstider ♥ My Lovely Four Seasons sa...

Torsdag då ska jag kika in.
Kram Lotta